vond lukt

kathrine80

Glad i forumet
flere med vond lukt nedentil, lukter klor og reker liksom...nevte det for legen på 6 ukersen...mente det var normalt og en del av renselsen...men skal der vare enda da?
hun sa jeg ikke hadde sopp

Hadde bestillt en time til legen for en gu jeg!!
Kan være at du har en bakteriell infeksjon som krever behandlig!!

Har du forresten prøvd med Vivag eller noe som balansere litt nedi der?

noen dager etter at legen sjekka meg på 6ukersen, fikk jeg en resept i posten på noe pillegreier,
var vist noe i utfloden som ikke skulle være der. d kunne gi vond lukt bland annet!
jeg merka ikke noe selv da.

ta en ny sjekk ja =)
vis d er d samme som jeg hadde, så blir d vekk med en stikkpille-kur =)

resept av lege=) veldig vanlig å få etter fødsel.
kalles for "fiskelukt" i underlivet uansett hvor mye du vasker deg så hjelper det ikke før du får kur=)

Ja det lukter fisk...eller reker som hun sier øverst på tråden her[:'(]
jeg har prøvd alt av sånne tabletter, vivag , multi-gyn og lactal. ingenting funker...

får ta en sånn fiskekur da. og håpe at det ikke er noe værre... [8|]

ORIGINAL: *Nikki*

du trenger en flagyl kur=)

må man ta en GU for og få denne kuren?
Kan den tas da man ammer?

ORIGINAL: Storetroll

jeg har prøvd alt av sånne tabletter, vivag , multi-gyn og lactal. ingenting funker...

slike ting funker ikke.. må ha denne kuren=)
hehe.. sier du fiskelukt til legen skjønner de hva du sliter med=) sikkert om du sier reker også[8D]
det er en bakteriell vaginose detter her,ubalanse i bakteriefloraen down under;)

ORIGINAL: kathrine80

du trenger en flagyl kur=)

må man ta en GU for og få denne kuren?
Kan den tas da man ammer?

jepp=)
trenger ikke gu...
men noen leger vil muligens ta det, men det er bare vas..
forklar lukten og at det ikke hjelper uansett hvor ofte man vasker seg.

slike ting funker ikke.. må ha denne kuren=)
hehe.. sier du fiskelukt til legen skjønner de hva du sliter med=) sikkert om du sier reker også[8D]
det er en bakteriell vaginose detter her,ubalanse i bakteriefloraen down under;)

æsj rekelukt høres så ekkelt ut!
kan bli litt spennende å si det til legen....: "du, det lukter fisk og reker av gaura mi!".... :p

hehe..
de vet veldig godt hva det er med en gang du sier fiskelukt..
bakteriell vaginose/fiskelukt. De har den forklaringen på det selv;)
så det er ikke noe problem=)

Det høres ut som baktriell vaginose du har du. Har hatt det selv for et par år tilbake.(det er skikkelig fælt å ha synes jeg[&:]) Da må du til legen og få medisin. Det går over fort når du får begynt kuren.

ja da gleder jeg meg til dette er over , for det var vært litt for lenge nå. er så irriterende.
takk for tips [:D]

ja da gleder jeg meg til dette er over , for det var vært litt for lenge nå. er så irriterende.

lege,tbl og over på et blink=)

lege,tbl og over på et blink=)

ja jeg skal til legen men fikk ikke time før 10. feb, og det er en uke siden jeg bestilte time....de er så treige.
skal samtidig ta 6ukerskontrollen....ehm ja vet, jeg er et par mnd for seint ute [&:] det er alderdommen.....

Back
Topp