Vond korsrygg

Huff ja jeg har en som gjør på seg på morrakvisten og da pleier hele senga å være full av avføring :( buuubuuuvil ikke.... Vil heller ta morgen/ ettermiddagsvakter ikke nattevaktene :(

Sent from my iPad using BV Forum
Jeg har heldigvis ikke nattevakt før jeg har runda 12 uker.. Men jeg vet helt ærlig ikke pm jeg holder ut lenger enn august! Jeg elsker å jobbe, synes det er deilig men ja, det er fryktelig tøft :) og det tror jeg ikke andre skjønner før man har hatt samme jobb selv!!

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Jeg har heldigvis ikke nattevakt før jeg har runda 12 uker.. Men jeg vet helt ærlig ikke pm jeg holder ut lenger enn august! Jeg elsker å jobbe, synes det er deilig men ja, det er fryktelig tøft :) og det tror jeg ikke andre skjønner før man har hatt samme jobb selv!!

❤️Februar 2015❤️

Ja jeg må prøve å bytte vakter for jeg klarer ikke nattevaktene, har null energi som gravid.

Ja jeg må prøve å bytte vakter for jeg klarer ikke nattevaktene, har null energi som gravid.

Ikke jeg heller.. Jeg er på jobb og sover resten av dagen!

❤️Februar 2015❤️

Har to netter nå i juni å når jeg er kommet tilbake fra ferie så er jeg 12 uker gravid så da kommer jeg til å få tilrettelagt uten netter. Skal selvfølgelig ikke tape økonomisk på at jeg går gravid

Nå har korsryggen min blitt enda mer vond :(

Før har det vært menssmerter som har vært i korsryggen, men i går og i dag er det mer nervesmerter.. Au! Håper det går fort over...

Nå har korsryggen min blitt enda mer vond :(

Før har det vært menssmerter som har vært i korsryggen, men i går og i dag er det mer nervesmerter.. Au! Håper det går fort over...
Min og :( jeg blir så redd!

❤️Februar 2015❤️

Har to netter nå i juni å når jeg er kommet tilbake fra ferie så er jeg 12 uker gravid så da kommer jeg til å få tilrettelagt uten netter. Skal selvfølgelig ikke tape økonomisk på at jeg går gravid
Jeg er bare ringevikar og satt opp til å jobbe enden i sommer men nå går jo det i dass...

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Jeg er bare ringevikar og satt opp til å jobbe enden i sommer men nå går jo det i dass...

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Jeg er i nøyaktig samme situasjon spm deg. Hva tenker du?

❤️Februar 2015❤️

Jeg hadde veldig vondt i korsryggen frem til uke fem, men nå har nesten alle symptomer forsvunnet.

Fra mobil.

Den ryggvondten har jeg denne gangen også, kom tidlig i alle mine tre svangerskap. Menssmerter i tillegg, man blir jo bekymret, men det var bare hormonene som satte igang bekkenløsningen min :) Yeey liksom! Litt lettere å føde da heldigvis :)

Nå har mannen og jeg blitt enige om at siden vi kommer til å få 5000 mer i mnd dersom jeg greier å jobbe frem til 12 august så skal jeg gjøre alt jeg kan. Blir en rolig avdeling frem til 5 august så satser på det går fint. Ikke lenge til de på jobben får vite det heller så pleier de å være snille og hjelpe de gravide :p

❤️Februar 2015❤️

Back
Topp