Vond korsrygg

Twinkle

♥Februar 2015♥
Februarlykke 2015
Aprillykke 2016
Flere som har vondt? Kjenner jeg blir så bekymret samtidig som jeg vet det er vanlig...

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Så kjedelig :(
jeg slet med korsryggen fra uke 8-10. Men nå er det gått over til bekkenet :/

Sent from my iPhone using BV Forum

Hadde kjempe vondt rundt IKM! Ble også bekymret! Nå har det roet seg ned igjen. Ville ikke vært bekymret hvis ikke du har blødning! Da jeg mistet kom det først kraftig blødning og deretter vondt i korsryggen.

Har også vondt i korsryggen av og til. Menssmerter som sitter der på en måte, gjør kjempevondt når jeg "masserer" der samtidig.

Ja, det er bare når jeg er på jobb og er i stell! Heldigvis :)

❤️Februar 2015❤️

jeg å har vond korsrygg, håper det snart går over

Har vondt i korsryggen av og på. Av å til stråler det ned i venstre bein

Har vondt i korsryggen av og på. Av å til stråler det ned i venstre bein
Her og :o eller mest høyre, og det går ned i foten

❤️Februar 2015❤️

Her og :eek: eller mest høyre, og det går ned i foten

❤️Februar 2015❤️

Må være positivt tegn iom at det skjer begge Hehe. Er nok noe som presser på isjias nerven ;)

Må være positivt tegn iom at det skjer begge Hehe. Er nok noe som presser på isjias nerven ;)
Ja men desverre leste jeg at dersom gravide opplever dette kommer det til å vare hele graviditeten :p

❤️Februar 2015❤️

Egentlig i mitt yrke å men har mulighet til å sette meg ned innimellom
Ja, har jo det her og men kan se for meg at det blir kronglete og vondt i stell.. Jeg så istad på jobb at de pasientene som bruker heis og rullestol (som er alle) er det såvidt man kommer seg forbi på badet, hvordan skal det gå når magen kommer

❤️Februar 2015❤️

Jeg jobber i apotek så skal ikke klage så mye. Er bare mye tråkking og løping frem og tilbake. Verre med deg som tar deg av pasienter. Og løfter og steller de. Håper du finner en god måte og gjøre det på. Hvis ikke er vel sykemelding siste utvei.

Jeg jobber i apotek så skal ikke klage så mye. Er bare mye tråkking og løping frem og tilbake. Verre med deg som tar deg av pasienter. Og løfter og steller de. Håper du finner en god måte og gjøre det på. Hvis ikke er vel sykemelding siste utvei.
Ja, men mye gåing der og altså! vi får se.. Jobber i tillegg på rehabiliteringsavdeling så man skal helst ikke bruke hjelpemidler. Tungt? Åååja

❤️Februar 2015❤️

Gruer meg til stell nå som jeg er gravid.... Tungt, blir stressa og den lukta

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Gruer meg til stell nå som jeg er gravid.... Tungt, blir stressa og den lukta

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
I dag stod jeg og brakk meg bak ryggen på pasienten? Det er jo ikke sånn det skal være, stakkars mann! Jeg måtte bare si at jeg følte meg dårlig i dag.

❤️Februar 2015❤️

Ja men desverre leste jeg at dersom gravide opplever dette kommer det til å vare hele graviditeten :p

❤️Februar 2015❤️

Halleluja, men det er verdt det da. For min del kunne jeg *bank i bordet* ligget hele graviditeten for å få barn og for å få et friskt barn

Last edited:
I dag stod jeg og brakk meg bak ryggen på pasienten? Det er jo ikke sånn det skal være, stakkars mann! Jeg måtte bare si at jeg følte meg dårlig i dag.

❤️Februar 2015❤️

Huff ja jeg har en som gjør på seg på morrakvisten og da pleier hele senga å være full av avføring :( buuubuuuvil ikke.... Vil heller ta morgen/ ettermiddagsvakter ikke nattevaktene :(

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp