Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her og eller mest høyre, og det går ned i fotenHar vondt i korsryggen av og på. Av å til stråler det ned i venstre bein
Må være positivt tegn iom at det skjer begge Hehe. Er nok noe som presser på isjias nervenHer og eller mest høyre, og det går ned i foten
Februar 2015
Taster på appen
Ja men desverre leste jeg at dersom gravide opplever dette kommer det til å vare hele graviditetenMå være positivt tegn iom at det skjer begge Hehe. Er nok noe som presser på isjias nerven
Oh no. Det gidder eg ikke... heheJa men desverre leste jeg at dersom gravide opplever dette kommer det til å vare hele graviditeten
Februar 2015
Taster på appen
Neei, ikke jeg heller passer dårlig med vond rygg og bein i yrket mitt!Oh no. Det gidder eg ikke... hehe
Egentlig i mitt yrke å men har mulighet til å sette meg ned innimellomNeei, ikke jeg heller passer dårlig med vond rygg og bein i yrket mitt!
Februar 2015
Taster på appen
Ja, har jo det her og men kan se for meg at det blir kronglete og vondt i stell.. Jeg så istad på jobb at de pasientene som bruker heis og rullestol (som er alle) er det såvidt man kommer seg forbi på badet, hvordan skal det gå når magen kommerEgentlig i mitt yrke å men har mulighet til å sette meg ned innimellom
Ja, men mye gåing der og altså! vi får se.. Jobber i tillegg på rehabiliteringsavdeling så man skal helst ikke bruke hjelpemidler. Tungt? ÅååjaJeg jobber i apotek så skal ikke klage så mye. Er bare mye tråkking og løping frem og tilbake. Verre med deg som tar deg av pasienter. Og løfter og steller de. Håper du finner en god måte og gjøre det på. Hvis ikke er vel sykemelding siste utvei.
I dag stod jeg og brakk meg bak ryggen på pasienten? Det er jo ikke sånn det skal være, stakkars mann! Jeg måtte bare si at jeg følte meg dårlig i dag.Gruer meg til stell nå som jeg er gravid.... Tungt, blir stressa og den lukta
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Halleluja, men det er verdt det da. For min del kunne jeg *bank i bordet* ligget hele graviditeten for å få barn og for å få et friskt barnJa men desverre leste jeg at dersom gravide opplever dette kommer det til å vare hele graviditeten
Februar 2015
Taster på appen
Huff ja jeg har en som gjør på seg på morrakvisten og da pleier hele senga å være full av avføring buuubuuuvil ikke.... Vil heller ta morgen/ ettermiddagsvakter ikke nattevakteneI dag stod jeg og brakk meg bak ryggen på pasienten? Det er jo ikke sånn det skal være, stakkars mann! Jeg måtte bare si at jeg følte meg dårlig i dag.
Februar 2015
Taster på appen