Har ved flere anledninger fått vondt i isjasnerven i rumpeballen... tror iallefall det er den. Kun høyre side. Noen med erfaring? Har ikke strukket noe eller trent...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ved flere anledninger fått vondt i isjasnerven i rumpeballen... tror iallefall det er den. Kun høyre side. Noen med erfaring? Har ikke strukket noe eller trent...
Ja! River å løfte foten.. merkelig.Jeg har det også slik. Får det etter en halv dag på kontoret, men går over når jeg sover. Vet ikke hva det er?
Jeg har det på venstre side.
Vond å løfte foten når jeg ligger på ryggen, reise seg osv. Samt at det får en plutselig stikkende smerte når jeg går eller snur meg.
Har det samme.Jeg har det også slik. Får det etter en halv dag på kontoret, men går over når jeg sover. Vet ikke hva det er?
Jeg har det på venstre side.
Vond å løfte foten når jeg ligger på ryggen, reise seg osv. Samt at det får en plutselig stikkende smerte når jeg går eller snur meg.
Ja jeg har vondt der, men tror nok det er bekkenløsning eller bekkenlåsning
Jeg stivner til i ryggen og det stråler nedover rumpa etter mye gange og aktivitet... første kveld på jobb på 5 dager grunnet langfri, og jeg er veeeldig stiv nå. I tillegg til vondt under fotsålene. Æsj..Veldig opp å ned. Noen dager kan jeg våkne med bekkenlåsning mens andre dager får jeg det etter mye gange. Stivner fort i ryggen. I begynnelsen av januar hadde jeg stråling nedover rumpe, men strålingen ga seg etter 2 runder hos naprapat. For tiden går jeg ikke til behandling siden har funnet ut at det nok et veldig hormonelt pga kan jeg våkne med det. Hvordan er det med deg? Har du stråling nedover rompe og lår? Da anbefaler jeg deg i såfall en runde hos naprapat
Høres kjent ut...Vet ikke om det er det som er greia her, men det lyner lissom til å den ene rumpeballen. Upraktisk og vondt. Går fort over her, men kommer også like brått.