Vond isjasnerve

Utålmodigemeg

Gift med forumet
Julibaluba 2017
Oktoberfruene 2018
Har ved flere anledninger fått vondt i isjasnerven i rumpeballen... tror iallefall det er den. Kun høyre side. Noen med erfaring? Har ikke strukket noe eller trent...
 
Har ved flere anledninger fått vondt i isjasnerven i rumpeballen... tror iallefall det er den. Kun høyre side. Noen med erfaring? Har ikke strukket noe eller trent...

Der sa du noe! Kanskje det er det jeg har også inni mellom! Hmm.. Går over etter hvile og 1-2 netter søvn! Ubehagelig å bøye seg, sette seg ned osv.
 
Ja jeg har vondt der, men tror nok det er bekkenløsning eller bekkenlåsning
 
Jeg og har det, hatt det konstant i 4 uker nå. Vondt å gå, vondt å snu meg i senga, vondt å bøye meg. Antagelig er det en nerve i klem eller en låsning. Skal til kiropraktor på mandag for å prøve bedre det så jeg kan komme meg tilbake på trening igjen :( Startet med mye vondt i korsrygg, men gikk over til vondt i rumpa og siden av halebeinet.
 
Jeg har det også slik. Får det etter en halv dag på kontoret, men går over når jeg sover. Vet ikke hva det er?
Jeg har det på venstre side.
Vond å løfte foten når jeg ligger på ryggen, reise seg osv. Samt at det får en plutselig stikkende smerte når jeg går eller snur meg.
 
Jeg har det også slik. Får det etter en halv dag på kontoret, men går over når jeg sover. Vet ikke hva det er?
Jeg har det på venstre side.
Vond å løfte foten når jeg ligger på ryggen, reise seg osv. Samt at det får en plutselig stikkende smerte når jeg går eller snur meg.
Ja! River å løfte foten.. merkelig.
 
Jeg har det også slik. Får det etter en halv dag på kontoret, men går over når jeg sover. Vet ikke hva det er?
Jeg har det på venstre side.
Vond å løfte foten når jeg ligger på ryggen, reise seg osv. Samt at det får en plutselig stikkende smerte når jeg går eller snur meg.
Har det samme.
 
Det hørtes veldig ut som bekkenlåsning :hungover: heelt grusomt!!
 
Hvordan gikk det med dere og isjasen? Her kommer den på dager hvor jeg går veldig mye/mye aktivitet, ellers går det fint :)
 
For å si det slik, her en dagen skulle jeg gå tur med hunden. Etter fire km i motvind så måtte samboer komme å hente meg jeg klarte ikke gå lenger. Rett på sofaen for å ta en dupp før det ble noen timer gåing på IKEA. Jeg har lært nå, får jeg vondt så skal jeg legge meg rett ned og bli liggende! Hahah
 
Veldig opp å ned. Noen dager kan jeg våkne med bekkenlåsning mens andre dager får jeg det etter mye gange. Stivner fort i ryggen. I begynnelsen av januar hadde jeg stråling nedover rumpe, men strålingen ga seg etter 2 runder hos naprapat. For tiden går jeg ikke til behandling siden har funnet ut at det nok et veldig hormonelt pga kan jeg våkne med det. Hvordan er det med deg? Har du stråling nedover rompe og lår? Da anbefaler jeg deg i såfall en runde hos naprapat :)
 
Vet ikke om det er det som er greia her, men det lyner lissom til å den ene rumpeballen. Upraktisk og vondt. Går fort over her, men kommer også like brått.
 
Veldig opp å ned. Noen dager kan jeg våkne med bekkenlåsning mens andre dager får jeg det etter mye gange. Stivner fort i ryggen. I begynnelsen av januar hadde jeg stråling nedover rumpe, men strålingen ga seg etter 2 runder hos naprapat. For tiden går jeg ikke til behandling siden har funnet ut at det nok et veldig hormonelt pga kan jeg våkne med det. Hvordan er det med deg? Har du stråling nedover rompe og lår? Da anbefaler jeg deg i såfall en runde hos naprapat :)
Jeg stivner til i ryggen og det stråler nedover rumpa etter mye gange og aktivitet... første kveld på jobb på 5 dager grunnet langfri, og jeg er veeeldig stiv nå. I tillegg til vondt under fotsålene. Æsj..
 
Om det er isjasnerven hadde man kjent det på venstre side ifølge min jordmor, jeg sliter med at hele høyre bein og rompeball sovner/dovner bort, men er visst noen nerver der også som kan ligge i klem.. Var ingen fare da ihvertfall[emoji6][emoji4][emoji85]
 
Har hatt det mye på venstre side, men nå har jeg ikke hatt det på en uke:p
Men har derimot fått mer vondt i skambeinet så sikkert en mild bekkenløsning :sorry:
 
*på besøk fra august-gruppa*
Jeg har det, og legen min mener det er enten prolaps/isjas som er greia. Men dette finner vi jo ikke ut av. Gikk til kiropraktor for mykgjøring av musklene 4 ganger, ingen form for knekking pga ukjent grunn til smertene. På det verste kunne jeg ikke kun stå på en fot, fikk ikke løfta den (måtte fysisk løfte foten opp i støveln f.eks.) og alt jeg gjorde planta seg ned. Soving var vanskelig, ja, det meste var helt forferdelig. Det var rett og slett helt for j. Ting har roet seg nå, etter 2 mnd med sykemelding, men kommer meg ikke tilbake i jobb siden jeg mista den under sykemeldinga.. (ikke fast ansatt altså,så null rettigheter..)
 
Jeg anbefaler ordentlig thai massasje:) jeg hadde to timer med thai massasje og ble myyyye bedre. Begynner å komme tilbake nå men det er 2 mnd siden jeg tok massasjen
 
Back
Topp