Vond i magen

rosarose

Gift med forumet
Skatten min har hatt så vondt i magen i både går og i dag, blir heilt utrøstelig og spenner kroppen sin veldig.Eg har så vondt av han, og ingenting eg gjør hjelper. Nå etter 5 timer så trur eg at han sover ( får se kor  lenge det varer ) Har gitt sukkervann og lurer på kortid ein eventuel effekt av denne kan merkes? Har og gitt han minifom siden i går kveld men den tar jo noen dager før den virker.. Håper det bare er forbigående luft og ikkje kolikk som plager gullet mitt.. Noen som har noen råd på kva som hjelper på små mager? Drikker ikkje koffein, og lurer på å kutte ut meieriprodukter ( sjølv om det ikkje har plaget ham før ) Tar i mot alle råd med takk!

huff. sitter her med amaya i armene og bysser vekk vagevondten selv. har jo tydeligvis ikke funnet løsningen siden amaya fortsatt sliter, men når det står på som værst er det kroppsvarme som hjeper best. jeg legger meg flatt i sengen, så legger jeg henne på siden, med magen inn mot meg.. i armkroken min (hun har hodet v. albukroken min) og bysser henne. da stopper hun tvert og sovner. så hun og jeg ligger gjerne et par timer og sover sånn. det gir etterlengtet søvn til både mor og datter. og selvom det høres skummelt ut så er dette en stilling der jeg ikke får rullet meg iver henne, og hun får ikke snudd seg sånn a hun ikke får puste. har nemelig vært av de som ikke har turt å ha henne i sengen....

babymassasje hjelper også. jeg klarer ikke helt å få det til, men innimellom kommer det skikkelige fiser når jeg holder på.
jeg finner ingen artikkel om det nå... men jeg bruker 'oppskriften' som står i spebarnsboken fra sabdvik som vi fikk på sykehuset....

sorry for kun små bokstaver - men bruker kun en hånd for den andre bysser amaya - og jeg gidder ikke bruke caps lock hele tiden for å klare å få stor forbokstav. [:D]

lykke til!

Back
Topp