Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Føler det strekker sånn helt nederst i magen.
Jeg bekymrer meg som en gal pga SA første gang vi ble gravid. Dette er det lengste vi har kommet. Er nå 17+3.
Er det vanlig at det er vondt? Har ikke noe blødning, uten om en gang med ferskt blod etter samleie.
Jeg har hatt en del vonde strekninger i magen i det siste ja (er 17+4). Noen ganger så vondt at jeg må huke meg sammen. Men leste på gravidappen til babyverden for en uke eller to siden at det var helt vanlig med strekninger i magen på denne tiden i svangerskapet, fordi ligamentsbåndene tøyes ekstra mye nå.
Synes det stikker og strekker veldig noen dager her også. Er førstegangs, så velger å tro det er helt normalt. Begynner å bli kjent med smertene nå, og det kjennes godt at det er samme stedene det stikker til hver gang. Godt å kunne kjenne litt at babyen vokser også
Jeg har og vært bekymret for dette, så det er godt å lese at flere har samme symptomer! Får plutselig veldig vondt midt i livmoren/langt nede i bekkenet. Satser på det er en sunn og naturligside ved graviditeten
Helt normalt og ikke noe å bekymre seg for Jeg er konstant øm og støl i magen og får jevnlig stikking og strekking i området. Det er livmora som vokser og drar i ligamentene den er festet i