Vond i magen og ryggen..

rosarose

Gift med forumet
Har hatt masse kynnere i dag ,men i denne siste timen så har eg også fått noen som er ekstremt stramme nesten litt vonde og har begynt å få litt tak i ryggen også. kanskje det er litt modnings kynnere? ( om det er noe som heiter slikt ) Litt spennende, men eg trur ikkje dei kan bli så mykje kraftigere enda, er for tidlig[:D] Men det er akkurat som om eg har vondt i heile magen og mesteparten av ryggen.

Jeg har også hatt masse kynnere de siste 4-5 dagene...og flere av dem har vært kjempe ubehaglige, å tar tak i ryggen og i låret faktisk...i nesten 3 timer kom de med 10 og 5 min mellomrom...Og da lurte jeg jo litt da[:)] Men det er vel dette som er modningsrier ja...

Har jo ett barn fra før jeg da, men hadde ikke slike kynnere eller noe i den duren som jeg la merke til i dagene før jeg skulle ha han...
Når jeg først merket disse kom de med 5 min i mellom og det var i 22 tia på kvelden og klokka 3 gikk vannet og 13.50 var barnet født....Så da hadde jeg ikke noe slags modningrier i det hele tatt...de kom samtidig med fødselen...Så da var det ikke rart at jeg lurte nå når jeg fikk disse kynnerene 5 uker før termin...hmmmm...

Tenkte at nå skjer det....skitt...men neida han er da inni magen ennå gitt[:D]

Back
Topp