Vond hofte

Kinderegg1

Blir kjent med forumet
Flere som sliter med vondt i hoftene?:grumpy:
Kjennes nesten ut som en låsning i høyre side som kommer fra korsryggen å rundt hofta mot lysken.. håper ikke dette er et tidlig tegn på bekkenløsning :shifty:
Sleit sist svangerskap også med dette å ble sykmeldt 4 siste månedene før termin
 
Jepp. Har permanent hofteskade på den ene siden som bekkenløsningen trigger, så jeg har to typer smerter der nede nå.
Gjør øvelsene fra fysioterapautene mine (både for skade og for bekken, er nesten like øvelser, men med litt forskjell) og tar meg et deilig bad hver dag som lindrer mye.
Er nøye med å ha beina sammen når jeg setter meg inn og ut av bilen og bærer ikke tungt.
Jeg har IKKE planer om å havne i rullestol som jeg gjorde sist. Skal IKKE ha kraftig bekkenløsning. Enn så lenge har jeg mild.
 
Ja, jeg merker det godt i korsryggen/bekkenet og i høyre rumpeballe. Går en del turer, prøver å gå minimum 5 km dagen for å holde kroppen ved like. Merker jeg må gå saktere enn vanlig, så må jeg plutselig stoppe opp når det kommer smerter før jeg kan gå videre. Prøver å ta litt øvelser hver dag, også hjelper det å ikke sitte en vanlig stol men legge seg litt ned istedenfor.
 
Er akkurat slik det føles her også, må stoppe opp å ta pauser på tur .
Høres ille ut at du havnet i rullestol sist så vi får håpe du slipper unda denne gangen :)

jeg skal til legen 22.juni så tenkte å nevne dette da å høre hva han mener værtfall, irriterende bare den lille gåturen på 5min til bhg med guttungen :grumpy:
 
Høres kjent ut. Satser også alt på å holde litt vedlike med øvelser, men denne bekkenløsningen er vel hormonelt styrt.
 
Flere som sliter med vondt i hoftene?:grumpy:
Kjennes nesten ut som en låsning i høyre side som kommer fra korsryggen å rundt hofta mot lysken.. håper ikke dette er et tidlig tegn på bekkenløsning :shifty:
Sleit sist svangerskap også med dette å ble sykmeldt 4 siste månedene før termin

Hmm, ikke godt å si, men høres mistenkelig mye ut som bekkenløsning? Men dette vet nok du bedre enn meg da du har hatt det før. Gjorde du noe spesielt sist som gjorde bekkenløsningen verre, eventuelt noe for å bedre det? Kjenner litt på en smerte i venstre rumpeball selv, og er usikker på om det er noe jeg kan gjøre for å forverre eller forbedre det. Usikker på om det er bekkenløsning da.
 
Tenkte å ta det opp hos legen i morgen så får vi holde litt øye med det :)
Litt bedre etter en del bading i helgen faktisk men om jeg går for mye blir det vondt igjen :bored:
 
Back
Topp