Vond eggløsning?

Knotten

Elsker forumet
Har dere det?

Jeg har aldri (før fødselen) merket noe til eggløsningen, men nå, hvis det virkelig er EL jeg har, gjør det griiisevondt!
Det kjennes ut som om noen tar tak i eggstokkene mine som om de skulle vært tømmer på en hest, og virkelig draaar til! Auuu!

Og hvis det ikke er normalt må jeg vel ta en tur til legen.. Såå.. det jeg lurer på er om flere har det, eller må jeg til legen?

Jeg har merket en del stikking og ubehag der nede når jeg har eggløsning, men det er ikke sånn ekstremt vondt. Bare ubehagelig.
Jeg tror i hvertfall jeg ville ringt legen, bare for å sjekke :) Men det er helt sikkert ikke farlig.

Ej mæ opplevde ditta der no sist. Grusomt vondt, aldri hatt det før graviditeten. Men her vart også menssmertene fordobla i vondhet [:'(]
Tenkte de va greit til neste gang en skal verpe, da veit en vertfall når tid en he eggløsning ;)

Baah!
Jeg hadde kvinnet meg opp og fått time hos gynekolog, skjønner dere. Men da timen endelig kom fikk jeg mensen, så jeg avbestilte timen og "glemte" å avtale en ny dag.. [8|]

nei, men eg har begynt å få antydningar til menssmerter... aldri hatt problemer med det før.
Det er ikkje noke problem heller, eigentleg. men plagsomt..

Merker eggløsningen mer og mer etter hvert barn[:D]

Kjente ikke noe til det i ungdommen(før jeg fikk barn), men fikk mindre menssmerter og kjente eggløsningen mere etter hvert som ungene kom[:-]

Ja eg hadde det før fødsel, har ikkje merket noko etter, så bra eg har andre tegn å følge med på [:D][:D]

jeg har også fått dette etter fødselen [&o]
like vondt som mensen jo [X(]
MEN, tenk så lett neste gang vi skal ha baby da [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Jeg har merket det en del ganger siden juli i fjor og det kommer som sånn skikkelig røkk som du forklarer. Litt ubehagelig. Jeg har bare vendt meg til at har jeg mensen 26 en mnd så kommer eggløsningen nøyaktig på dagen 2 uker etterpå, som da ville vært 12 [:)]. Men det er først etter fødsel nr 2 at jeg har begynt å merke det men håper det gir seg snart for jeg har begynt på p pillen igjen pga mensblødninger [:'(]. Håper de kan gjøre at mensen roer seg litt ned [:'(]

Trur æ har det no... Æ har hatt masse ondt i magen, trur det e i samme tid som eggløsning.. Må få kommet mæ til legen for æ holde på å bli gal... -.- 

Heeeeeeeeeeeeeeelt normalt.....dessverre[8D]

akkurat på samme måte her, EL er  MYYE vondere enn selve mensen, hadde det ikke sånn før jeg ble gravid, da kjente jeg hverken noe til det ene eller det andre[:)]

ORIGINAL: Eldiss!

Jeg har merket en del stikking og ubehag der nede når jeg har eggløsning, men det er ikke sånn ekstremt vondt. Bare ubehagelig.

Jeg tror i hvertfall jeg ville ringt legen, bare for å sjekke :) Men det er helt sikkert ikke farlig.

JEG OG!!!! Første gang igår faktisk, og jeg har hatt mensen en stund. Skikkelig balle, for har aldri kjent noe til den før!

Ja jeg har også merket det etter fødsel. Aldri hatt det før. Men menssmertene er de samme...

ORIGINAL: Snickers

Heeeeeeeeeeeeeeelt normalt.....dessverre[8D]

Driiiiiit!

Jaa etter jeg fikk andre ungen så begynte jeg å få disse j**** eggløsningssmertene[:'(]

Back
Topp