Volvo XC90

|Frosken|

Juni12s hobby/håndarbeider
VIP
Junibarna 2015
Noen som har denne som syvseter? Hvor mange barn/barneseter? Hvor langt har bilen gått?
Er dere fornøyde?

Har min tredje nå:)
Fikk den i romjula.
To barneseter, en BeSafe bakover og en BeSafe beltestol.
Vi er lange begge to og har god plass foran.
Danseplass baki med bikkjekasse og vogn:)

Vi vurderer også denne bilen! Forelsket meg i den når vi så den hos forhandler! :)

Har min tredje nå:)
Fikk den i romjula.
To barneseter, en BeSafe bakover og en BeSafe beltestol.
Vi er lange begge to og har god plass foran.
Danseplass baki med bikkjekasse og vogn:)
Hvor langt har de du har hatt gått? Vi må ha en som har gått en del for å få den til vår prisklasse nå, men disse holder vel kanskje lenge?

Kjenner noen som har denne. De har fire unger og svigermor, og god plass. Er superfornøyde. Ingen barneseter da.

Det har jo vært en del feil med denne, så ville undersøkt nøye om hvilke modeller og typer det har vært feil med. Ellers er vel Volvo biler som bare går og går. Volvo har vært de bilene vi har vært mest fornøyd med :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Det har jo vært en del feil med denne, så ville undersøkt nøye om hvilke modeller og typer det har vært feil med. Ellers er vel Volvo biler som bare går og går. Volvo har vært de bilene vi har vært mest fornøyd med :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Kjekt å vite:) min kjære er veldig bilinteressert og kan en del, men når han faller for en bil blir han av og til litt blind, så greit å sjekke sånt :)

Hvor langt har de du har hatt gått? Vi må ha en som har gått en del for å få den til vår prisklasse nå, men disse holder vel kanskje lenge?
Den forrige jeg hadde var en 2010, som jeg kjørte fra 2012-13, når jeg var ferdig med den hadde den gått 60.000
Jeg syns ikke SÅ mye om den. Interiørt og eksteriøret begynte den å bli litt "gammeldags". Hadde jo ikke skjedd noe med den modellen siden den var ny nesten. Seig og tung å styre:(
Men plassen var det viktigste for oss så det var ikke tvil om at jeg skulle kjøre den.
Men kan ikke sammenlignes med den nye nå:)

Vi tenker å kjøpe en 2015-2016.
Har nå en mondeo, men skal ha bil med 4x4 og høyere :)

Faren min har femseter da, men det er god plass til 2 beltestoler + 1 voksen til å sitte i baksetet :)

Back
Topp