Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor langt har de du har hatt gått? Vi må ha en som har gått en del for å få den til vår prisklasse nå, men disse holder vel kanskje lenge?Har min tredje nå
Fikk den i romjula.
To barneseter, en BeSafe bakover og en BeSafe beltestol.
Vi er lange begge to og har god plass foran.
Danseplass baki med bikkjekasse og vogn![]()
Kjekt å viteDet har jo vært en del feil med denne, så ville undersøkt nøye om hvilke modeller og typer det har vært feil med. Ellers er vel Volvo biler som bare går og går. Volvo har vært de bilene vi har vært mest fornøyd med
Sent from my iPhone using BV Forum
Den forrige jeg hadde var en 2010, som jeg kjørte fra 2012-13, når jeg var ferdig med den hadde den gått 60.000Hvor langt har de du har hatt gått? Vi må ha en som har gått en del for å få den til vår prisklasse nå, men disse holder vel kanskje lenge?
Ville ha, men min mann nekter da det er så mye feil med de.
Har vært endel på modeller senere ogsåDet er vel bare de før 2007-8 vel?
Har vært endel på modeller senere også
Jeg har ei venninne og en svoger som solgte bilene etter 1 år fordi de sto mer på verksted enn de ble kjørt.Ok. Vi vurderte litt en sånn, men gikk for landcruiser istedenfor.
Jeg har ei venninne og en svoger som solgte bilene etter 1 år fordi de sto mer på verksted enn de ble kjørt.
Husker ikke hva som var galt men vet venninnen min sin store på verksted 6 av de mnd.Oi, skikkelig uheldige de, da. :/ Hva var galt med den?
Husker ikke hva som var galt men vet venninnen min sin store på verksted 6 av de mnd.
Svoger sin var ikke like ille men ble nok til slutt likevel.
Hehe hun gjorde det også; )Da hadde jeg klikka.![]()