volvo xc90???

ORIGINAL: *UtspyttaLaban*

ORIGINAL: Pembie

ORIGINAL: *Becca*

Jeg ville heller gått for en nyere utgave av xc70! Det er like stor plass inni bilen som i xc90, og bagasjerommet i xc70 er tro det eller ei større!
Mamma og de har hatt begge deler, og det er helt klart størst plass i xc70, både til bilsete og barnevogn[:)] Og så er den jo noe billigere[:)]

Fullstendig enig! XC90 er en oppskrytt skrytebil, den har mindre plass enn xc70, og er dyr og etter min mening ikke spesielt god å kjøre. Vi har to bakovervendte barneseter i vår xc70, pluss at vi får plass til søskenvogn og stor hund i bagasjerommet. DET er det ikke plass til i xc90.

XC90 : Bagasjeromskapasitet 615 l

XC70 Drive(163hk) : Bagasjeromskapasitet 495 l
XC70 D3(163hk) : Bagasjeromskapasitet 575 l
XC70 D3AWD(163hk) : Bagasjeromskapasitet 575 l

[8D][8D][:D]

De 40 l som skiller de to bilene er i høyden. Jeg har prøvd å få plass til tvillingvogna og hunden i en xc90, og det gikk ikke[;)] De to bakovervendte setene fikk heller ikke plass. Vi prøvekjørte xc90 før vi kjøpte xc70, så dette er noe jeg faktisk vet[;)]

ORIGINAL: Kokosbollen

Bilen er kjempeflott, bare styr unna de tidligste årgangene, de er det en del tull med. 

ORIGINAL: *UtspyttaLaban*

ORIGINAL: *Becca*

Jeg ville heller gått for en nyere utgave av xc70! Det er like stor plass inni bilen som i xc90, og bagasjerommet i xc70 er tro det eller ei større!
Mamma og de har hatt begge deler, og det er helt klart størst plass i xc70, både til bilsete og barnevogn[:)] Og så er den jo noe billigere[:)]

Fullstendig enig! XC90 er en oppskrytt skrytebil, den har mindre plass enn xc70, og er dyr og etter min mening ikke spesielt god å kjøre. Vi har to bakovervendte barneseter i vår xc70, pluss at vi får plass til søskenvogn og stor hund i bagasjerommet. DET er det ikke plass til i xc90.

XC90 : Bagasjeromskapasitet 615 l

XC70 Drive(163hk) : Bagasjeromskapasitet 495 l
XC70 D3(163hk) : Bagasjeromskapasitet 575 l
XC70 D3AWD(163hk) : Bagasjeromskapasitet 575 l

[8D][8D][:D]

De 40 l som skiller de to bilene er i høyden. Jeg har prøvd å få plass til tvillingvogna og hunden i en xc90, og det gikk ikke[;)] De to bakovervendte setene fikk heller ikke plass. Vi prøvekjørte xc90 før vi kjøpte xc70, så dette er noe jeg faktisk vet[;)]

Skal ikke være vanskelig jeg.
For oss er xc90 nødvendig, og vi er kjempefornøyde med plassen i den[:)]

Vi venter nr 4, så er avhengig av 7 seter, skal du ha 7 seter og Volvo så er det ikke så mange valg[8D] (om du vil alle setene skal være vendt samme vei iallefall [8D])

Vi kan ha bilen som 6 seter, da har vi plass til emmaljunga city cross vogna vår, og samtidig har vi litt bagasjeplass utenom.

Akkuratt stor nok til vårt bruk rettere sagt[:D]

Back
Topp