volvo xc90???

LilleOoops

Forumet er livet
Mange her som har den bilen??Fornøyd?

Vi ser etter ny bil,og dette er den vi til stadighet faller tilbake på,om og om igjen.
Prøvekjørte en 04 modell i dag,men vi klarer fortsatt ikke å BANG bestemme oss,hehe.

Sååååå,anyone? [:)]

Min kjære har xc70 og bilen er han fornøyd med, men IKKE verkstedet. Mye krøll for å få ting gjort! Sånn har det vært med kamerat hans sin volvo også.

Jeg elsket å kjøre bilen, men den hadde overraskende liten plass i baksete, hadde store problemer med å få inn barneseter der, noe som overrasket oss veldig. xc90 er jo en del større, men ta å sjekk det før dere bestemmer dere.

Lykke til med valget!

Bilen er kjempeflott, bare styr unna de tidligste årgangene, de er det en del tull med. 

Vi fikk låne en XC90 i våres og jeg tar gjerne en sånn. Deili bil å kjøre. Var en stor bil med masse plass, men alikevel så kjentes det ut som en liten bil å kjøre.

Hadde jeg hatt tilbud om å kjøpe en sånn så hadde jeg ikke tvilt.

ORIGINAL: Kokosbollen

Bilen er kjempeflott, bare styr unna de tidligste årgangene, de er det en del tull med. 
2000-2005 da eller??

ORIGINAL: *Perlemor*

Min kjære har xc70 og bilen er han fornøyd med, men IKKE verkstedet. Mye krøll for å få ting gjort! Sånn har det vært med kamerat hans sin volvo også.

Jeg elsket å kjøre bilen, men den hadde overraskende liten plass i baksete, hadde store problemer med å få inn barneseter der, noe som overrasket oss veldig. xc90 er jo en del større, men ta å sjekk det før dere bestemmer dere.

Lykke til med valget!

Testet ut det i dag,GOD plass hehe....
Men,var litt smått som risting når vi slapp gassen etc på motorveien...Fader asså...haha,vanskelig...

ORIGINAL: ehterg

Svigerbror er bilmekaniker, og han sier at de som er gamlere enn 2006mod er ikke så bra. Mange "nybegynnerfeil", men så kom ny motor og ble mye bedre.
Sikler på en sånn en jeg og[;)]
ja,riktig...TYPISK,haha..Driter ikke nok penger til å kjøpe nyere iallefall [8D]

Øsj,ja da er det jo som sagt over her.Mye "nyfeil" på de bilene...
fader ta asså,hehe.Ja,det var jo nesten for godt til å være sant,siden bilen var så guuuulle god....
Setter kjempe pris på ærlige svar [;)][:D] Tusen takk jenter!!!

Har xc90 04 modell[:)]

Elsker bilen min!!!

Har jo ikke hatt den så lenge enda da, kjøpte den vel i Juni tenker jeg.
Ikke hatt tull enda da høhø[8D]

Men seriøst, bilen er dritgod og kjøre, og vi har dritgod plass i den!!!
finnes ingen annen bil jeg vil ha nå![:D]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

ORIGINAL: Kokosbollen

2000-2005 da eller??

Kan være heldige å finne bil med lite tull, men for å være sikker så ville jeg funnet en fra 2006 å oppover.

drømmebilen vår, men mannen tør ikke kjøpe enda, for jeg har kommer  litt ani her og der med den jeg har nå

den er ikke billig i drift iallefall.. broren min hadde en 2003-modell.. bytta den ut i en helt ny v50.. det har han spart masse på..
men at den er strøken, DET er sant [:D]

Jeg ville heller gått for en nyere utgave av xc70! Det er like stor plass inni bilen som i xc90, og bagasjerommet i xc70 er tro det eller ei større!
Mamma og de har hatt begge deler, og det er helt klart størst plass i xc70, både til bilsete og barnevogn[:)] Og så er den jo noe billigere[:)]

ORIGINAL: *Becca*

Jeg ville heller gått for en nyere utgave av xc70! Det er like stor plass inni bilen som i xc90, og bagasjerommet i xc70 er tro det eller ei større!
Mamma og de har hatt begge deler, og det er helt klart størst plass i xc70, både til bilsete og barnevogn[:)] Og så er den jo noe billigere[:)]

Fullstendig enig! XC90 er en oppskrytt skrytebil, den har mindre plass enn xc70, og er dyr og etter min mening ikke spesielt god å kjøre. Vi har to bakovervendte barneseter i vår xc70, pluss at vi får plass til søskenvogn og stor hund i bagasjerommet. DET er det ikke plass til i xc90.

ORIGINAL: Pembie

Fullstendig enig! XC90 er en oppskrytt skrytebil, den har mindre plass enn xc70, og er dyr og etter min mening ikke spesielt god å kjøre. Vi har to bakovervendte barneseter i vår xc70, pluss at vi får plass til søskenvogn og stor hund i bagasjerommet. DET er det ikke plass til i xc90.

XC90 : Bagasjeromskapasitet 615 l

XC70 Drive(163hk) : Bagasjeromskapasitet 495 l
XC70 D3(163hk) : Bagasjeromskapasitet 575 l
XC70 D3AWD(163hk) : Bagasjeromskapasitet 575 l

[8D][8D][:D]

ORIGINAL: *UtspyttaLaban*

ORIGINAL: Pembie

XC90 : Bagasjeromskapasitet 615 l

XC70 Drive(163hk) : Bagasjeromskapasitet 495 l
XC70 D3(163hk) : Bagasjeromskapasitet 575 l
XC70 D3AWD(163hk) : Bagasjeromskapasitet 575 l

[8D][8D][:D]

JO, men man får likevel plass til mer i en xc70 enn i en xc90! Dette fordi bagasjerommet i xc70 er mer firkantet. Vi har sjekket, og det var plass til mer, og bedre plass i xc70 sitt bagasjerom fordi om volumet er større i xc90. Og spesielt når det skal et hundebur inni der er det bedre plass i xc70. (og om du ser, så er det bare 40 l som skiller i tall[8D])

har vår andre volvo v 70 og er kjempe fornøyd med volvo. håper vi en gang får råd til xc 90 hvis ikke blir d vel kansje en xc 60 nestegang

Nå skal XC90 ut av produksjon om ikke så lenge og vil da falle en del i pris tenker jeg [;)] og i følge mannen min som er mekaniker så er XC90 understellet eller hva det heter samme som på V70/XC70 så det er underdimensjonert og tåler derfor ikke så mye[8D]

Når eieren av volvo verkstedet her i byen skal trekke båten sin eller kjøre hvor det er lønnsomt med bra 4X4 bil låner han Pajeroen på Mitsubishi[8D]

XC90 har DYRE deler og ting kan lett bli ødelagt siden mye av bilen ikke er laget for en så stor bil faktisk[;)] vi holder oss til V70 for der er det mindre problemer[:D]

Har du sjekket ut XC60? den er bedre men mindre da..[:)]

Back
Topp