volvo v50

det er ikke akkurat familiebil, myye mindre enn v70. så veit du det!:) ville gått for v70 hvis jeg var deg:)

Vi er storfornøyd med vår, men innser at vi må bytte den ut den dagen vi har tre barn.

Nå fungerer den imidlertid aldeles utmerket og alle som ser den/sitter på med oss osv. synes den er genial.

Spørs vel hvilke behov man har og sånn, men vi drar en del på fjellet og det er i alle fall god nok bagasjeplass til det og vogn osv.

Vi er veldig fornøyd med vår. Jeg personlig synes ikke den er trang. Hadde v40 før, denne er mye bedre plass i enn v40 og i den fikk jeg faktisk 2 combi vogner i bagasjerommet på (en brio og en simo)[:D]

gikk for 850'n her

lik v70'n gooood plass[:)]

ORIGINAL: Bdancer

jeg er kjempefornøyd med bagasjen - får plass til alt. simovogn på langs og masse i tillegg. Men det på bekostning av plassen foran. skikkelig trangt med barnesete...[&o]

Det er faktisk ikke på bekostning av plassen i kupeen, dette er jo en forholdsvis "liten" stasjonsvogn. I forhold til forgjengeren v40 er den faktisk større innvendig, både foran og bak samtidig som hele bilen er noen cm kortere. Det er fordi de har gjort fronten kortere. Var hvertfall det vi fikk beskjed om når vi kjøpte den.[:D]
Nå er både meg og min mann små, så selv om vi har bakovervendt sete til jenta har vi mer enn god nok plass til oss foran. Hadde vi vært større så kan det jo godt hende vi hadde gått for v70, men sånn det er nå har vi all den plassen vi trenger[:D]

V50 er det MYE elektronikk feil på! Skal du ha volvo så velg heller V70, mye mindre feil og en mye større bil[;)]

Har selv V70 og er kjempe fornøyd, kjempe god plass både forran og bak[:)]

Vi fikk valget mellom V50 og passat som firmabil, valgte passaten pga plassen. Min bror har V50 og to barn. De er ikke veldig store noen av de, men er kjempeklar for å oppgradere til V70...

vi har denne...er meeeeer enn stor nok når man bare har en barnebogn å dra på[;)]vi har vært storfornøgd...
men drømmen er en V70...men det er jo ikke bare å si "kjøp heller en v70"...de er jo sinnsykt mye dyrere!!![:@] men vi skal ha en etterhvert...til sommerenn får vi et barn til....ved 3. barn tror jeg bilen er for liten!![;)]

men veldig god bil...god å kjøre..mye bil for pengene![:)]

ORIGINAL: Theasinmamma

takk for svar!! ja, veit at volvo v70 er mye større...men er dessverre alt for dyr!![:@][:'(][:o] får sja ka bil vi ende med...

Skal du kjøpe en billigere bil med mye feil så ender du opp med STORE verkstedutgifter så da går det vel opp i opp det da?

V70 er billigere en på lenge og står haugesvis på finn, og man kan faktisk prute på prisen for de blir jo ikke solgt[;)]

ORIGINAL: Rebecca85

takk for svar!! ja, veit at volvo v70 er mye større...men er dessverre alt for dyr!![:@][:'(][:o] får sja ka bil vi ende med...

Skal du kjøpe en billigere bil med mye feil så ender du opp med STORE verkstedutgifter så da går det vel opp i opp det da?

V70 er billigere en på lenge og står haugesvis på finn, og man kan faktisk prute på prisen for de blir jo ikke solgt[;)]

Det er vel strengt tatt ikke sånn at alle V50er er det masse elektronikkfeil på? [8D]

Vi har den...kjøpte den nettopp for vi trengte mer plass[;)] Så ja syns det er god plass i den. Kan ha barnevognen og mange handleposer[;)] Vi dro på hytten men den,og da hadde vi tre bager,reiseseng til snuppa,vogn,bilsete,4-5 handleposer,og vi var 4 personer i bilen,da var den ganske full,men det ingen som satt trangt[;)] Jeg har forresten en litt stor vogn. Emmaljunga smart duo

ORIGINAL: Fleur

Det er vel strengt tatt ikke sånn at alle V50er er det masse elektronikkfeil på? [8D]

jeg kjenner en del som har v50 og de har aldri hatt problemer med den.. Vi har bare hatt vår i noen uker da,men den er fra 2006,og det var ingenting gale med den når vi sjekket den,og ikke har vi merket noe heller. Er storfornøyd med den bilen. Vi hadde en liten honda civic før da,og dne er myyyye mindre enn volvo V50[:)]

ORIGINAL: * bekkibjarnoll*

ORIGINAL: Fleur

jeg kjenner en del som har v50 og de har aldri hatt problemer med den.. Vi har bare hatt vår i noen uker da,men den er fra 2006,og det var ingenting gale med den når vi sjekket den,og ikke har vi merket noe heller. Er storfornøyd med den bilen. Vi hadde en liten honda civic før da,og dne er myyyye mindre enn volvo V50[:)]

Vi har hatt vår 05 mod i 10mnd nå og ikke hatt noen form for feil på den, hadde heller ikke en eneste feil på EU kontroll forrige mnd[:D]

Back
Topp