Volvo V50...

Rita Lind

Elsker forumet
Noen som har erfaring med denne type bil.. ?[:)]

Vi har, og er fornøyd så langt!

ORIGINAL: [ballerine]

Vi har, og er fornøyd så langt!

Bra! Kunne tenkt meg den.. må ut å prøvekjøre den en av de nærmeste dagene.
Noe jeg burde se etter eller burde ha i bilen - hvilken type/årsmodell har dere?

MYE feil på de så du kan jo starte med en god brukt bil avtale [8D]

De raser inn på viking/falken stadig..om den ikke bare brenner helt opp som den gjorde for ei jeg jobbet med..splitter ny var den da[:-] mens han andre jeg jobbet med kjøpte brukt og hadde den på verksted kanskje 3 ganger første mnd[8D]

ORIGINAL: Rebecca85

MYE feil på de så du kan jo starte med en god brukt bil avtale [8D]

De raser inn på viking/falken stadig..om den ikke bare brenner helt opp som den gjorde for ei jeg jobbet med..splitter ny var den da[:-] mens han andre jeg jobbet med kjøpte brukt og hadde den på verksted kanskje 3 ganger første mnd[8D]

auda.. [:D]

Og hvis du skal ha plass til barnevogn.. Glem det.. [8D]

Vi hadde den.
I løpet av det året vi hadde den var den mer på verksted enn på veien.
Heldigvis bodde vi i gang-avstand til både jobb og butikk mm på den tiden.
Den stanset flere ganger MENS vi kjørte, bla en gang jeg var alene med eldstemann midt på europaveien.

I tillegg var den aaaalt forliten som familiebil.
Joda, jeg fikk inn vogna. Men da var det ikke plass til mye annet

Isj.. så dumt. Likte utseende på den. Takk for svar jenter!![:)][:)]

Vi var superfornøyd![:D] Var aldri på verksted med den på de 2 årene vi hadde den,for uten om service[:)] Var ny da, men allikevel[:)] Kjempegod bil[:)]

MEN de er små, vi bytta når jeg ble gravid, hadde aldri klart oss med den pga størrelsen[:)]

Vi hadde V50 i tre år før vi gikk over til V70.Vi hadde aldrig problem med den ,men plassen kunne vert bedre.Vi måtte ha skibox i tillegg ,så det gikk veldig fint.

Vi har V 50 og er kjempe fornøyd med den.

Har eid vår i 1,5 år og ikke hatt noen problemer med den enda. Men det er en liten stasjonsvogn, så ikke sånn kjempe plass til mye baggasje osv. Vi må ha skiboks nå med to barneseter, vogn osv når vi skal på ferie.

vi har den. 2010 modell. god plass i bagasjerom og vi har simo duo(bagen nå).
ingen feil så langt. BILLIG i drift viss du velger drive.[:)]

ORIGINAL: Sicily

Og hvis du skal ha plass til barnevogn.. Glem det.. [8D]

DET stemmer ikke[:)]

En liten fin stasjonsvogn (utseendemessig ihvertfall, kan ikke svare for om det er mye feil med den). Men vi kunne ikke hatt den, alt for liten for oss (Vogn, stor hundebur osv..)

[link=http://www.dinside.no/851533/de-beste-bruktbilkjopene]her[/link] kan du lese om de beste og dårligste bruktbilkjøpene! Volvo v50 kommer forresten godt ut i denne oversikten, så SÅ mye modellrelaterte feil som det fremstår her, kan det nok ikke være.

ORIGINAL: [ballerine]

[link=http://www.dinside.no/851533/de-beste-bruktbilkjopene]her[/link] kan du lese om de beste og dårligste bruktbilkjøpene! Volvo v50 kommer forresten godt ut i denne oversikten, så SÅ mye modellrelaterte feil som det fremstår her, kan det nok ikke være.

Nå går den der hovedsakelig på sikkerheten og på hvordan bilen er når den skal eu godkjennes.. V50 er ikke nødvendigvis dårlig men det er en god del modeller der ute som ikke er spesielt bra.. Mannen jobber for noen som driver volvo og andre merker og V50 er kjent for å være mye feil på, hvertfall de litt eldre modellene, hvordan de har blitt siste 2 årene er jeg ikke sikker på..[:-]

Både kollisjonssikkerhet, feil og mangler på kontrollerte biler er tatt med i oversikten.

ORIGINAL: *Mari Høne*

Isj.. så dumt. Likte utseende på den. Takk for svar jenter!![:)][:)]

legg inn litt ekstra penger, så kjøper du en V70 !! :) Den er super!!

Back
Topp