Volvat ?? Fastlege??..hjelp!!

hegeee

Glad i forumet
Hei!
Jeg er på nippen til å bestille meg GU på Volvat.. siden det passer beste mtp jobb situasjonen min.. og dessuten inbilder jeg meg at de på en måte er bedre der...!
MEN; noen som vet hva som skjer om de finner noe muffins?.. Skal man fortsette å gå til Volvot vil det jo koste en liten formue...( jeg er ikke gravid..men ustabile mensperioder...)
Er det sånn at man da kan få et skriv.. og så ta det videre via fastlege? eller hvordan fungerer dette?

Noen som kan hjelpe??

Litt fort...

jeg var på gu/ul da jeg var 13 uker på vei. I bergen, kjempe misfornøyd. 1100 kr for en møkka dame som virket lite intresert i jobben sin [:-]

Var på Hamar da jeg var 13 uker på vei med snuppa. SUPER fornøyd....[:)][:)][:)] 

Tror ikke de kommer til å tvinge deg til å forsette å gå der hvis noe er gale,blir nok sendt opp til sånn fosterdiagnostikk-ul[;)] Hvor mye koster det på volvat? er det i bergen? Jeg var på ul hos sentrumslegene det kostet rundt 900 kr[:)]

Jeg er da ikke gravid.. ikke som jeg vet om i allefall.. men pga manglende mens og ujevne perioder så tenkte jeg kanskje at jeg fikk ta meg en tur...!
Men så kom jeg til å tenke på : hva om de finner noe galt? Hva skjer videre da liksom?? Jeg har jo ikke råd til å betale 790kr i evigheten?!

ORIGINAL: Hegeee

Jeg er da ikke gravid.. ikke som jeg vet om i allefall.. men pga manglende mens og ujevne perioder så tenkte jeg kanskje at jeg fikk ta meg en tur...!
Men så kom jeg til å tenke på : hva om de finner noe galt? Hva skjer videre da liksom?? Jeg har jo ikke råd til å betale 790kr i evigheten?!

Hvis de finner noe galt så blir det vel besøk på sykehus kan jeg tenke meg.[;)] Hvis du er bekymret ville jeg gjort det. Lykke til[:D]

jeg ville anbefalt sentrumslegene forran volvat. Han som jobber som gynekolog der er kjempe flink. [:D][:D][:D][:D] og litt billigere enn volvat. Om en gynekolog er flink regner jeg med er samme om en er gravid eller ikke[;)]

www.sentrumslegene.no

"problemet" er at jeg akkurat nå har psyket meg opp til å bestille timen... ikke lyst til å gå til fastlegen.. dessuten er det tidsspørsmål involvert.. siden jeg ikke er i nærheten av fastlegen min på dagstid..!

Aldri vært på GU før.. og kjenner jeg blir uvel bare av å tenke på det... sukk

Takk, Men jeg bor ikke i bergen... holder til i Østfold...

ORIGINAL: * supermamma*

jeg ville anbefalt sentrumslegene forran volvat. Han som jobber som gynekolog der er kjempe flink. [:D][:D][:D][:D] og litt billigere enn volvat. Om en gynekolog er flink regner jeg med er samme om en er gravid eller ikke[;)]

www.sentrumslegene.no

www.sentrumslegene.no

sett deg på flyet[8D] neida... ønsker maaaasse lykke til[:)] volvat et greit med at man kan bestille på nettet også[:)]

www.sentrumslegene.no

sett deg på flyet[8D] neida... ønsker maaaasse lykke til[:)] volvat et greit med at man kan bestille på nettet også[:)]

Da har jeg bestilt timen på Volvat... helt iskald og småsvett i hendene...!! og tar alle sorgene på forskudd!! hehe... [;)]

Og der fikk jeg bekreftelse.. bare å grue seg sånn ca 1 uke da...[:'(]

Back
Topp