Voltaren og Ibux?

fruktbar

Elsker forumet
Kan man ta dette samtidig??

er vel bedre å ta paracet/paralgin sammen med voltaren? ibux og voltaren blir det samme troor jeg,og skal ikke mixes!

Jeg har bare de to, også innihelvetes menssmerter + betennelse i fingeren.. Har tatt ibux, men vurderer sterkt å ta en voltaren også.. Ikke så lett å være alene med barn når man har så sterke smerter :( 

ORIGINAL: Tinha

Jeg fikk beskjed om at dette måtte IKKE taes sammen..

Vet du hvorfor?
Jeg kommer ikke til å mikse de da, er i utganspungtet livredd piller, så tørr hvertfall ikke ta noe som kan være farlig. Har bare så lyst til å bli kvitt smertene :(

Ikke bland voltaren og ibux!! Begge er blodfortynnende og kan gjøre mer skade enn lindre smerten. Fikk streng beskjed fra legen om å ikke blande disse. Jeg tar paracetamol og voltaren hvis smertene blir for ille i ryggen(har betennelse i ryggen).

voltaren og ibux vil ikke hjelpe betennelsen i fingen allefall. om det er en betennelse,bør du kansje ta en tur til legevakta og få en kur med rett medisin?

ang menssmertene,vet at det er helt jævlig,men her hjelp kun naproxen,varmeflaske og pepsi max,hehe

Voltaren kan taes med paracet. Ikke Ibux!! Det er noe med virkestoffene..

Voltaren og Ibux inneholder mye det samme. Tøft for magen. Bedre med paracet, Evt paralgin forte om smertene blir uutholdelige.

Det står faktisk varsel utenpå etiketten på min Voltaren om at den ikke skal taes med Ibux..

Vet hvertfall at det ikke skal tas om man prøver å bli gravid.. mer vet jeg ikke om det...

ORIGINAL: Leatroll

Det står faktisk varsel utenpå etiketten på min Voltaren om at den ikke skal taes med Ibux..

Ok. Takk for svar.. Jeg har allerede tatt Ibux, så kommer ikke til å ta voltaren. Men jeg trodde voltaren var betennelsedempende??

ORIGINAL: Ida82

Vet hvertfall at det ikke skal tas om man prøver å bli gravid.. mer vet jeg ikke om det...

Jeg har menssmerter så jeg er helt sikkert ikke gravid [:D]

oh... jeg tok 5 ibux og en voltaren stikkpille samtidig igår![:-]
Var desperat! Tannverk.....[:o] 

Voltaren og Ibux skal ikke tas samtidig. Prøv å holde fingeren i grønnsåpevann i minimum 15 minutter. Det skal være mer grønnsåpe enn vann og vannet skal være godt og varmt. Grønnsåpe trekker ut betennelsen. Gjenta behandlingen ofte. Gjerne flere ganger om dagen!

ORIGINAL: firebarnsnart

Voltaren og Ibux skal ikke tas samtidig. Prøv å holde fingeren i grønnsåpevann i minimum 15 minutter. Det skal være mer grønnsåpe enn vann og vannet skal være godt og varmt. Grønnsåpe trekker ut betennelsen. Gjenta behandlingen ofte. Gjerne flere ganger om dagen!

Takk for tips :)

ORIGINAL: FørsteVesleImagen

oh... jeg tok 5 ibux og en voltaren stikkpille samtidig igår![:-]
Var desperat! Tannverk.....[:o] 

Huff da.. Har du prøvd nellik??

Back
Topp