Voltaren og eggløsning.

Kristin90

Forumet er livet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
♡Julekulene 2021♡
Noen som har erfaring med å bruke Voltaren før eggløsningen? Må bruke Voltaren i en uke nå pga betennelse i hælen og har eggløsning om 1-2 uker (litt ustabil syklus enda). Er sjansene mine lik null denne perioden? Har selvfølgelig et bittelite håp om at det skal være mulig uansett, og det er jo sikkert noen bittesmå sjanser der, men tviler litt da.

Det skal da vel være greit ? Det er nsaid, som kan virke inn på el, om man går på det lenge kan det bli vanskeligere å få el, men om du får el om 2-3 uker, er jo sjansen som den ellers ville vært.

Les i pakningsvedlegget. Må vel lese det om graviditet kanskje? Tilfelle rottefelle. :-D

Er ikke Voltaren NSAIDs da? Det trodde jeg.. Isåfall er det ikke sikret det er så heldig :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Les i pakningsvedlegget. Må vel lese det om graviditet kanskje? Tilfelle rottefelle. :-D
Var nettopp det jeg gjorde, og der sto det at de kunne hemme eggløsningen. Men tenkte å høre om noen hadde erfaring med det, siden det sto KUNNE hemme ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Det skal da vel være greit ? Det er nsaid, som kan virke inn på el, om man går på det lenge kan det bli vanskeligere å få el, men om du får el om 2-3 uker, er jo sjansen som den ellers ville vært.
Venter el på slutten av tablettkuren, og da tenker jeg at den nok har rukket å påvirke den litt. Men vanskelig å vite. Får humpe og krysse fingrene uansett :)

Altså, det er virkelig ikke krise med en voltarenkur altså.

Ja, nsaids kan virke hemmende på EL. Det er derfor slik at de som sliter med å bli gravid ikke bør gå på langvarige/faste doser av dette dersom det ikke er nødvendig.
Det er ikke som at en kur nå ødelegger sjangsene denne syklusen, i verste fall blir el noe forsinket, men det er ikke sikkert det heller, nei.

Altså, det er virkelig ikke krise med en voltarenkur altså.

Ja, nsaids kan virke hemmende på EL. Det er derfor slik at de som sliter med å bli gravid ikke bør gå på langvarige/faste doser av dette dersom det ikke er nødvendig.
Det er ikke som at en kur nå ødelegger sjangsene denne syklusen, i verste fall blir el noe forsinket, men det er ikke sikkert det heller, nei.

Mann min trur at æ vart gravid når æ gjekk på voltaren fordi at da trudd æ at æ itj koinn bli gravid å slappa meir av ....å vips,så vart vi gravid....;)

Mann min trur at æ vart gravid når æ gjekk på voltaren fordi at da trudd æ at æ itj koinn bli gravid å slappa meir av ....å vips,så vart vi gravid....;)
Haha, men nå får jeg ihvertfall ikke til å slappe av og tenke på det ;)

Får forresten sykt vondt i magen av tablettene! Hurra for ei uke med liksom-menssmerter :(

Får forresten sykt vondt i magen av tablettene! Hurra for ei uke med liksom-menssmerter :(

Huff, d e ikke bra :( Håpe formen din blir beir etter hvert da å at betennelsa forsvinn:)

Back
Topp