Voldsomme magesmerter

Hoppestokk

Elsker forumet
Himmelbarn
Februarbarna 2020
Februarlykke 2022❄️
I hele dag har jeg hatt intense smerter i nedre del av magen, særlig på venstre side. Det stikker og brenner, og er ordentlig ubehagelig og vondt. Blir nesten vondere og vondere og mer intenst utover kvelden. Er det flere av dere som opplever dette? Blir bekymret for at noe er galt, da det ikke kjennes helt bra ut. Noen tips?

Er nå 10+4 og har ellers hatt få eller ingen plager bortsett fra trøtthet som er på vei til å gå over.
 
Nei, det er nok verken luftsmerter eller uvi. Har hatt begge deler tidligere og var ikke slik. Det gav seg i løpet av natten, men var vanskelig å sovne. Er nok bare livmora som vokser og gjør vondt får jeg håpe
 
Kanske du har hatt en cyste som har sprukket ?
 
Off det hørtes ikke godt ut, kan vær livmoren så vokse. :) Eg hadde det i går, men ga seg etter eg fikk sette meg ned å slappe av :)
 
Jeg har også hatt en del vondt. Men hos meg tror jeg det er luft og hard magen :rolleyes:
 
Hadde akkurat det samme i helgen. Viste seg å være omgangssyke hos meg :-/ Men bedre det enn at det er noe galt! Har uansett bestilt tul til i morgen for å være på den sikre siden...
 
Nei, det er nok verken luftsmerter eller uvi. Har hatt begge deler tidligere og var ikke slik. Det gav seg i løpet av natten, men var vanskelig å sovne. Er nok bare livmora som vokser og gjør vondt får jeg håpe
Det kan likevel være uvi. Man kan ha helt andre symptomer som gravid enn ikkegravid. Jeg hadde levert en urinprøve på legekontoret.
 
Back
Topp