Volda sjukehus

Noen som har født der i senere tid og vil dele hvordan det var? Jeg vet ikke om jeg får føde der eller om det blir Førde. Håper på Volda siden det er nærmest.
 
Noen som har født der i senere tid og vil dele hvordan det var? Jeg vet ikke om jeg får føde der eller om det blir Førde. Håper på Volda siden det er nærmest.

Jeg fødte i Volda igår!

Veldig dyktige og erfarne jordmødre, leger og barnepleiere :) Følte meg veldig trygg og ivaretatt hele veien.
Hadde en fantastisk fin fødsel :)

Fikk også ha med samboer både under igangsettelse, fødsel og barsel på eget familierom.
 
Jeg fødte i Volda igår!

Veldig dyktige og erfarne jordmødre, leger og barnepleiere :) Følte meg veldig trygg og ivaretatt hele veien.
Hadde en fantastisk fin fødsel :)

Fikk også ha med samboer både under igangsettelse, fødsel og barsel på eget familierom.

Åh tusen takk for svar. Gratulerer så mye! ❤
Fått vite at jeg får føde der jeg også om svangerskapet går som normalt. Krysser fingrene for at det blir. Har veldig lyst til å føde der da.
 
Hr ikke født der, men opplevd MA - så har møtt på en del av fødelegene og jordmødrene
Ønsker ikke å oppleve dette igjen! Ble ikke tatt på alvor. Verken jeg eller samboer.. Tar heller ferga over til Ålesund!
 
Født i Volda 2 ganger og om det blir en gang til så gleder jeg meg stort til å møte personalet igjen! Fantastisk opplevelse tross tung første fødsel
 
Har født både i Volda og i Førde. Volda var bra, men Førde var best! Følte meg så godt ivaretatt og Ikkje minst trygg i Førde. Maten var bedre, alle som jobbet der var så nydelige.
 
Verdt å nevne at det nå er betalingsparkering på sykehuset, men det er vel ganske normal praksis nå på de fleste sykehus?
 
Har født både i Volda og i Førde. Volda var bra, men Førde var best! Følte meg så godt ivaretatt og Ikkje minst trygg i Førde. Maten var bedre, alle som jobbet der var så nydelige.
Fødte min 4 barn i Volda og det var helt grusomt,de la meg være helt alene på et skummelt mørk rom. Og de tvang meg til å gå med en preikestol i gangene på fødeavd. Mannen var ikke med den gangen,de sa til meg at jeg måtte gå slik slik at kunne føde fortere. Til slutt var jeg fødestua mange timer med mye smerter,jeg ba dem gi meg noe epidural eller noe for å hjelpe mot smerte det tok veldig lang tid til jeg fikk endelig epidural. Førde er best.
 
Back
Topp