H
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som har født der i senere tid og vil dele hvordan det var? Jeg vet ikke om jeg får føde der eller om det blir Førde. Håper på Volda siden det er nærmest.
Jeg fødte i Volda igår!
Veldig dyktige og erfarne jordmødre, leger og barnepleiere Følte meg veldig trygg og ivaretatt hele veien.
Hadde en fantastisk fin fødsel
Fikk også ha med samboer både under igangsettelse, fødsel og barsel på eget familierom.
Fødte min 4 barn i Volda og det var helt grusomt,de la meg være helt alene på et skummelt mørk rom. Og de tvang meg til å gå med en preikestol i gangene på fødeavd. Mannen var ikke med den gangen,de sa til meg at jeg måtte gå slik slik at kunne føde fortere. Til slutt var jeg fødestua mange timer med mye smerter,jeg ba dem gi meg noe epidural eller noe for å hjelpe mot smerte det tok veldig lang tid til jeg fikk endelig epidural. Førde er best.Har født både i Volda og i Førde. Volda var bra, men Førde var best! Følte meg så godt ivaretatt og Ikkje minst trygg i Førde. Maten var bedre, alle som jobbet der var så nydelige.
Det er hvertfall gymball, yogamatte er jeg usikker på!Hei, er der yogamatte og gymball, eller er dette noko enn må ta med sjølv?