Vold mot barn

*Aulile*

Glad i forumet
Tror dere det er noen/mange her inne som utøver vold mot barna sine?

Jeg har så vanskelig for å tro det, jeg klarer IKKE å forstå at det går an, klarer ikke å skjønne at det finnes mennesker som gir spedbarna sine blåmerker over hele ryggen osv... jeg blir helt satt ut av slike bilder og jeg har så vanskelig for å tro at det er virkelig, selv om jeg selvfølgelig vet at det er mange barns virkelighet..

Når jeg leser om slikt og ser bilder så åpner hele hjerte mitt seg, jeg kjenner et enormt beskyttelsesinstinkt mot alle de små menneskene i verden som har en slik hverdag.. vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg så vondt inni meg får jeg...

satt på spissen så skulle alle barn i hele verden gått med skjult kamera slik at man fikk fanget det opp med engang...

Så folkens,  VENNLIGST FORSTYRR!!!!! http://www.reddbarna.no/default.asp?V_ITEM_ID=21290

Ja[&o]

Slike grusomme mennesker finnes overalt. I yrker og personer man aldri kunne trodd noe slik om. Så tror, men håper likevel jeg tar feil, at det kan finnes slike her inne også[&o]

Jeg er naiv, jeg tror (jeg VIL iallefall tro) at ingen her inne denger ungene sine- og ingen jeg kjenner IRL heller.. Men jeg vet jo at statistisk sett er det ikke slik [:(]

Jeg kan bare ikke fatte.. klarer ikke forstå at det går ann å gjøre noe slikt med lille babyen sin[:(][:(] Husker jeg til og med fikk vondt inni meg hvis jeg mistet kosedyrene mine i gulvet da jeg var mindre[:o]

Jeg er helt sikker på at det er flere her inne som utøver vold mot barna sine.

ORIGINAL: Qualitas

Jeg kan bare ikke fatte.. klarer ikke forstå at det går ann å gjøre noe slikt med lille babyen sin[:(][:(] Husker jeg til og med fikk vondt inni meg hvis jeg mistet kosedyrene mine i gulvet da jeg var mindre[:o]

Jeg personlig er HELT IMOT noe form for vold...jeg tar ikke en gang hardt i sønnen min.Hvorfor skulle jeg??Da blir det jo bare til at han respekterer meg og hører KUN fordi han får AU AU i armen sin..helt meningsløst spør du meg.Min generasjon....asså vi som ble født på 1980-tallet fikk nok et fik og ris på rumpa til tider...jeg trur det nok var "sånn det var" på den tida....dette er noe jeg aldri kommer til å overføre til mine egne barn.Hadde jeg sett et barn bli mishandlet, så veit jeg virkelig ikke hva jeg hadde gjort.Tenker nok mora hadde fått så øra flagra, og kanskje en aldri så liten tlf til barnevernet! Vold mot barn kommer mer og mer fram nå, men det er nok desverre ganske så mange som aldri blir oppdaget....og mange ikke før det er for seint.Vi har vel alle lest og både Baby P og Baby Brianna......GRUSOMT! [:(]

ORIGINAL: Lissyjane

Det er ti tusen medlemmer her. Jeg tror ikke at alle er fantastiske mødre. Og hvis alle er det,så er det et overraskende under[:)]

vi gjør vel alle vårt beste[:)] 

Ja det er jo det vi alle ønsker å tru da...men det er ikke alle som skulle hatt barn...Leste for en stund siden om ei som var så opptatt av sin "virituelle baby" et dataspill at hun glemte helt sin egen...som desverre sultet ihjel...Det blir liksom bare ord for meg...jeg skjønner hva jeg leser, men klarer virkelig bare ikke å forstå det..

ORIGINAL: Piril

Ja det er jo det vi alle ønsker å tru da...men det er ikke alle som skulle hatt barn...Leste for en stund siden om ei som var så opptatt av sin "virituelle baby" et dataspill at hun glemte helt sin egen...som desverre sultet ihjel...Det blir liksom bare ord for meg...jeg skjønner hva jeg leser, men klarer virkelig bare ikke å forstå det..

WAAATTT???

Ohh yes! [:@]

http://www.boston.com/community/moms/blogs/child_caring/2010/03/couples_baby_dies_while_they_raise_virtual_child.html

Back
Topp