Vokst ut av babynest

Thaliz

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Frøkna mi har vokst ut av babynestet, som hun har pleid å ha i senga si. Nå sliter vi litt for hun syns det er litt skummelt å ligge i senga uten babynest.
Har dere damer noen tips?
Har forsøkt med sovepose men det var ikke særlig populært :P

Vokser snart utav her og... Prøv å støtt opp med litt sammenrulla tepper eller noe rundt :)

Det finnes noe som heter sengeslange - kanskje det kan være hjelp i..? Er jo samme konsept. :)

Når lillegutt syntes senga var for stor rulla vi dyna hans sammen, la den rundt. Det funket veldig bra :)

Har du prøvd å knyte opp bunnen på det? Nevøen min på 6 mnd bruker fortsatt sitt men med bunnen knyttet opp ☺

På babynestet?
Det går ikke på min desverre :(

Åh, det var dumt :/ Matheo sitt kan også åpnes i bunn og da kan man jo bruke det lenger og det er jeg veldig glad for :)
Da får du prøve å rulle sammen noen tepper eller lignende som de andre skriver her, blir jo litt samme greia!

Åh, det var dumt :/ Matheo sitt kan også åpnes i bunn og da kan man jo bruke det lenger og det er jeg veldig glad for :)
Da får du prøve å rulle sammen noen tepper eller lignende som de andre skriver her, blir jo litt samme greia!
Ja skal prøve det :D løsningen nå ble å pakke hun inn i ett teppe : burito baby ;) med en bamse ved siden av.

Tepper rundt kanten. Helsetepper f.eks burde jo funke :) blitt en stor frøken da når hun har vokst ut av nestet allerede :D
Her kan vi heldigvis knyte opp eller slakke vårt, så håper det holder leenge :)

Tepper rundt kanten. Helsetepper f.eks burde jo funke :) blitt en stor frøken da når hun har vokst ut av nestet allerede :D
Her kan vi heldigvis knyte opp eller slakke vårt, så håper det holder leenge :)
Jeg syns hun vokser veldig fort :P det babynestet var veldig stort også :O
Hun er jo bare en liten ert :P eller var haha.

Jeg syns hun vokser veldig fort :P det babynestet var veldig stort også :O
Hun er jo bare en liten ert :P eller var haha.

Hvor gammel er hun nå forresten?:) enda er det endel plass i vårt, men så nettopp på bilde av henne i det når hun var nyfødt. DA var hun lita :p selv om jeg føler hun er så liten enda :p

Hvor gammel er hun nå forresten?:) enda er det endel plass i vårt, men så nettopp på bilde av henne i det når hun var nyfødt. DA var hun lita :p selv om jeg føler hun er så liten enda :p
Hun blir 7 uker på tirsdag :O jeg satt å tittet på nyfødtbilder av Jennie nå, herregud DA var hun virkelig en liten ert :P
Fortsatt liten, men hun er så lang i overkroppen ^^ så det føles ut som at hun egentlig er lengere, selv om hun er pytteliten ;)

Hun blir 7 uker på tirsdag :O jeg satt å tittet på nyfødtbilder av Jennie nå, herregud DA var hun virkelig en liten ert :P
Fortsatt liten, men hun er så lang i overkroppen ^^ så det føles ut som at hun egentlig er lengere, selv om hun er pytteliten ;)

Tiden går så fort :O
Ja, føler ikke de har vokst såå mye på disse to mnd, men det har de jammen meg når man ser på bilder :O
Så på et bilde vi tok av henne når hun var tre dager gammel. Hadde på seg en body hun virkelig svømte i. Den var str 50:p kunne bruke den i fem uker faktisk før den ble lagt bort. Og nå.. 2 mnd gammel og bruker str 62 allerede :O hun er så lang :p

Jeg tenker å sy sengeslange etter hvert som babynestet blir for lite. :)

Tiden går så fort :O
Ja, føler ikke de har vokst såå mye på disse to mnd, men det har de jammen meg når man ser på bilder :O
Så på et bilde vi tok av henne når hun var tre dager gammel. Hadde på seg en body hun virkelig svømte i. Den var str 50:p kunne bruke den i fem uker faktisk før den ble lagt bort. Og nå.. 2 mnd gammel og bruker str 62 allerede :O hun er så lang :p
Vi har akkurat gått over til str 56 :P haha

Vi har akkurat gått over til str 56 :P haha

Og plutselig er hun vokst ut av det før du aner det :p

Vi måtte på 62 for to uker siden. Eneste som passer i 56 er buksene. De er så tøyelige :p Alt er stort i bredden, men trangt i lengden. Name it klærne er ofte kjent for å være lang, men smal. Passer utmerket til mi frøken da hun slipper å svømme i stoffet i bredden. Da passer faktisk klærne :p

Og plutselig er hun vokst ut av det før du aner det :p

Vi måtte på 62 for to uker siden. Eneste som passer i 56 er buksene. De er så tøyelige :p Alt er stort i bredden, men trangt i lengden. Name it klærne er ofte kjent for å være lang, men smal. Passer utmerket til mi frøken da hun slipper å svømme i stoffet i bredden. Da passer faktisk klærne :p
Jeg fikk en bukse i str 56, den passer i lengden, men i bredden kunne jeg sikkert fått plass til 2 unger oppi den:laughing002
Å de sparkebuksene i str 50, klippa av føttene på buksa etter 2 uker:oops: så joda hun vokser fort.

Prøvde forresten å legge tepper rundt i senga i natt, det funket som bare det;)

Back
Topp