Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nææ det var ikke dumtNår lillegutt syntes senga var for stor rulla vi dyna hans sammen, la den rundt. Det funket veldig bra
Oii hvor får man kjøpt det?Det finnes noe som heter sengeslange - kanskje det kan være hjelp i..? Er jo samme konsept.
På babynestet?Har du prøvd å knyte opp bunnen på det? Nevøen min på 6 mnd bruker fortsatt sitt men med bunnen knyttet opp ☺
På babynestet?
Det går ikke på min desverre
Ja skal prøve det løsningen nå ble å pakke hun inn i ett teppe : burito baby med en bamse ved siden av.Åh, det var dumt :/ Matheo sitt kan også åpnes i bunn og da kan man jo bruke det lenger og det er jeg veldig glad for
Da får du prøve å rulle sammen noen tepper eller lignende som de andre skriver her, blir jo litt samme greia!
Jeg syns hun vokser veldig fort det babynestet var veldig stort også :OTepper rundt kanten. Helsetepper f.eks burde jo funke blitt en stor frøken da når hun har vokst ut av nestet allerede
Her kan vi heldigvis knyte opp eller slakke vårt, så håper det holder leenge
Jeg syns hun vokser veldig fort det babynestet var veldig stort også :O
Hun er jo bare en liten ert eller var haha.
Hun blir 7 uker på tirsdag :O jeg satt å tittet på nyfødtbilder av Jennie nå, herregud DA var hun virkelig en liten ertHvor gammel er hun nå forresten? enda er det endel plass i vårt, men så nettopp på bilde av henne i det når hun var nyfødt. DA var hun lita selv om jeg føler hun er så liten enda
Hun blir 7 uker på tirsdag :O jeg satt å tittet på nyfødtbilder av Jennie nå, herregud DA var hun virkelig en liten ert
Fortsatt liten, men hun er så lang i overkroppen ^^ så det føles ut som at hun egentlig er lengere, selv om hun er pytteliten
Vi har akkurat gått over til str 56 hahaTiden går så fort :O
Ja, føler ikke de har vokst såå mye på disse to mnd, men det har de jammen meg når man ser på bilder :O
Så på et bilde vi tok av henne når hun var tre dager gammel. Hadde på seg en body hun virkelig svømte i. Den var str 50 kunne bruke den i fem uker faktisk før den ble lagt bort. Og nå.. 2 mnd gammel og bruker str 62 allerede :O hun er så lang
Vi har akkurat gått over til str 56 haha
Jeg fikk en bukse i str 56, den passer i lengden, men i bredden kunne jeg sikkert fått plass til 2 unger oppi denOg plutselig er hun vokst ut av det før du aner det
Vi måtte på 62 for to uker siden. Eneste som passer i 56 er buksene. De er så tøyelige Alt er stort i bredden, men trangt i lengden. Name it klærne er ofte kjent for å være lang, men smal. Passer utmerket til mi frøken da hun slipper å svømme i stoffet i bredden. Da passer faktisk klærne