Hehe, godt det ikke bare er megSynes det er merkelig selv ettersom jeg aldri i verden ville glemt det dersom sønnen min fikk det. Men min mor kan sies å leve i sin egen verden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, godt det ikke bare er megSynes det er merkelig selv ettersom jeg aldri i verden ville glemt det dersom sønnen min fikk det. Men min mor kan sies å leve i sin egen verden.
Det er ikke bare voksne som kan bli dårligeDet verste er mannfolk som får det i voksen alder, for de kan bli sterile av de. Men alle voksne som får det kan bli kjempedårlige.
Det er ikkje vannkopper menn kan bli sterile av, det er kusmaDet verste er mannfolk som får det i voksen alder, for de kan bli sterile av de. Men alle voksne som får det kan bli kjempedårlige.
Det er ikkje vannkopper menn kan bli sterile av, det er kusma![]()
Ja, blodprøve sendes til mikrobiologen, så finner de ut av om du har antistoffer.Hmmm, tror jeg skal få det sjekket. Mamma har skrevet ned i boken sin at hun er usikker på om jeg har hatt en mild variant eller ikke i det hele tatt....
Er det bare en blodprøve?
Ja, blodprøve sendes til mikrobiologen, så finner de ut av om du har antistoffer.Gjorde det etter vaksinen også (mini er vaksinert).

Ja, en blodprøve.Hmmm, tror jeg skal få det sjekket. Mamma har skrevet ned i boken sin at hun er usikker på om jeg har hatt en mild variant eller ikke i det hele tatt....
Hmmm, tror jeg skal få det sjekket. Mamma har skrevet ned i boken sin at hun er usikker på om jeg har hatt en mild variant eller ikke i det hele tatt....
Jeg vet ikke om lillemor har hatt det, fordi det utbruddet hun hadde like gjerne kan ha vært hånd-fot-og munnsyke. Men jeg tror kanskje at det ikke var vannkopper. For å få det bekreftet må vi ta turen til legen, men jeg ser ikke at det haster.Er litt overrasket over mammaene til dere son ikke troor dere har hatt det...!?Her har mamma full ocersikt over alle sykdommene på alle fire ungene, når de hadde det osv osv..?
Haha
Nei den skjønner jegJeg vet ikke om lillemor har hatt det, fordi det utbruddet hun hadde like gjerne kan ha vært hånd-fot-og munnsyke. Men jeg tror kanskje at det ikke var vannkopper. For å få det bekreftet må vi ta turen til legen, men jeg ser ikke at det haster.