• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Voksne, skjerp dere!

Heh, leste den før idag. Nei. Syns hun kan ta av seg lua jeg. Forstår ikke helt problemet egentlig.

Jeg synes hun kan bruke lue hvis hun vil jeg ;-)

Ikke noe som jeg gidder å bruke tid på, og håper ikke så mange andre heller bruker energi enten den ene eller den andre veien ;-)

Jeg tenker at man har det litt for bra hvis det er bruk av lue man skal bruke ressurser på å diskutere.
Eller så prioriterer man helt feil om det er slik at det er andre ting man heller bør fokusere på.

Det er en problemstilling jeg aldri egentlig har tenkt noe over. Jeg syns det ser teit ut om folk går med lue innendørs, men for all del - hver sin smak.

Hørte en av lærerne på skolen ba en elev ta av lua inne her om dagen, tenkte med meg selv, at det finnes da virkelig viktigere ting å ha fokus på på en skole!

Noen går med hijab andre går med lue... la ungenene/ungdommene gå med hva de vil. Er da ikke skadelig å gå med lue inne!

Hørte en av lærerne på skolen ba en elev ta av lua inne her om dagen, tenkte med meg selv, at det finnes da virkelig viktigere ting å ha fokus på på en skole!

Ber alltid elevene ta av seg lue e.l inne, og det tror jeg samtlige lærere på jobb gjør.

På ungdomsskolen jeg jobber kan eleve ha på lue/ caps. Med mindre de sitter å sjonglerer med den ,så er den jo ikke til bry

Ugunstig med lue inne da egentlig... Blir jo varm av det og det senker konsentrasjonen så gla det ikke er lov der jeg jobber :p

Når jeg er i praksis på ungdomsskole syns jeg det er skikkelig ubehagelig å be elevene ta av seg luer og caps. Jeg skjønner ikke regelen selv, men må forholde meg til skolereglementet.

Heh, leste den før idag. Nei. Syns hun kan ta av seg lua jeg. Forstår ikke helt problemet egentlig.
Jeg også. Syns det ser lite Voksent ut .
Men nå har hun jo fått sine 5 min i rampelyset:D

Lue skal ikke brukes inne, og hvertfall ikke under måltider eller i kirken!
Det er hvertfall noe jeg ønsker å lære egne barn, hvor hardt jeg Evt kommer til å stå på det om de senere vil bo i lue, det får tiden vise.

Back
Topp