Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Ammetåka
Vi har Voksi Urban i Teutoniavogna (den vi bruker mest hjemme) og er kjempefornøyd med den! Varmer utrolig godt og er enkel i bruk.
I den vognen som blir brukt mest i barnehagesammenheng har vi en arvet Voksi Classic. synes den også er kjempebra,, god og varm og han sitter/ ligger fint i den.
Men om jeg skulle valgt mellom de to hadde det nok blitt Urban-posen.
ORIGINAL: Bensmamma
Vi har Voksi Urban i Teutoniavogna (den vi bruker mest hjemme) og er kjempefornøyd med den! Varmer utrolig godt og er enkel i bruk.
I den vognen som blir brukt mest i barnehagesammenheng har vi en arvet Voksi Classic. synes den også er kjempebra,, god og varm og han sitter/ ligger fint i den.
Men om jeg skulle valgt mellom de to hadde det nok blitt Urban-posen.
Takk for tips folkens! Vi gikk for Voksi Urban! I koksgrå. Blir bra i den sorte vogna. Ser supedeilig ut, så gleder meg til å prøve den imorra[:)][:)][:)] Hva slags klær har dere på barna? Hun i butikken anbefalte ull innerst og en fleece dress utenpå. Skulle visst holde. Lillegutt er veldig varmblodig, så får bare prøve oss frem[:)][:)][;)]
Det varierer litt.
Teodor reagerer litt på ull, så det er ganske sjelden vi har det innerst, selvom det er veldig bra.
Hender han bare har på strømpebukse, body og en jakke eller genser, ognoe varmt på bena og hodet =)
Er det litt kaldere har han bukse/ ullbukse i tillegg. [:)]