Voksipose??

siljess

Forelsket i forumet
Sitter å ser litt på hvilken pose jeg skal kjøpe for å ha i vogna..
Er det noen som har kjøpt pose ennå?? Isåfall hvilken type??

Driver å forsker litt på det selv for tiden, men det er vanskelig å bestemme seg[:)] er jo ingen som egentlig har alt, så vi må vel finne ut hva vi trenger og synes er de viktigste egenskapene! Til nå har har jeg vel kommet frem til at det er Easy Grow som passer meg best..

Et tips kan være å se på denne testen gjort av Tv2 hjelper deg, er fra januar:
http://www.tv2underholdning.no/hjelperdeg/testbasen/test-av-varmeposar-for-born-2496889.html

Vi har voksipose fra lillemann, så kommer til å bruke den i simovognen denne gangen også[:)]

.....Også skal vi ha voksi urban i tfk vognen [:D]

Har en voksipose som Amalie fikk brukt når hun ble født.. Men den er veeeeeldig så klar for pensjon.. Begynner å bli veldig slit her å der [&:] Så tror det er på tide med en ny en..
Men vet ikke om største jenta skal ha også.. Hva tror dere?

Vi har jo Voksi classic, den vanlige voksiposen, til Lillemor, men hun bruker jo sin selv i bhg. Til bebisen kjøpte vi Voksi urban, for hadde lyst til å prøve en annen pose også. [:)] Lillemor sov i den i helga, når vi var hos svigers. Hun sov i 2 timer, så virker da lovende.[:D]

Hvor dere kjøpte den hen da??

Vi har en oderwalder pose. Har vært veldig fornøyd med den. Ser den ikke kom så bra ut i testen pga brannfare og at den var lite vannavisende. Varmeisolasjonen og formen er hvertfall helt kurant. Denne må nok storesøster på 1 1/2 fortsette å ha i barnehagen så lenge hun sover der. Så vi kommer nok til å kjøpe en til. Hva det blir vet jeg ikke ennå. vet bare at jeg ikke skal ha voksi classic. Hadde den til nr 1, men liker igrunn dunposene mye bedre.

Jeg har kjøpt odenwalder. Det stod veldig mellom den og voksi urban men da jeg fikk prøve de nedi tfk bagen syntes jeg odenwalder passet litt bedre. Man har uansett hørt like mye skryt om begge to :)

Tror det er Voksi Classic vi har[:)] Kjempefornøyd! Kjøpte den ny for en tusenlapp for et par-tre år siden.

Vi kjøpte voksi urban på barnas hus, men de har den jo både på reflex og babyshop. [:)] Voksi classic kjøpte vi på flust.no, for to år siden. Betalte vel ca 700 for den, siden vi brukte trumfpoengene våre. [:D]

Jeg har kjøpt Voksi Urban! Den passer i Simobagen. Sist hadde jeg vanlig voksipose og da måtte jeg ta ut bagen i vogna for å få plass til pose + bebisen!

mener odenwalder kom dårlig ut i testen mtp brannfare.
og vi kommer garantert til å grille pølser på bål i vinter. nå skal ikke babyen ligge oppi bålet, men om det skulle sprette en glo, så er jeg skeptisk.

vurderte troller siden den er passe billig og ser god ut, men har tenkt jeg likesågodt går for voksi classic siden man får den for samme prisen på flust.no, og den ser bedre ut å ligge i - at man får pakket godt i rundt :)

Jeg har sydd en pose jeg!!
Kjempelett og billig!!

Back
Topp