voksipose?

ozon

Gift med forumet
Kan noen forklare meg hva dette egentlig er? Fordeler og ulemper?

Takker[:)]

Jeg har jobbet lenge i barnehage og der brukte de fleste barna dette i stedet for dyne når de skulle sove i vogna.
Det er en dyne pose som tåler godt kulde og som holder barnet varmt. Den sklir ikke ned eller skaper åpene sprekker slik at barnet ikke klarer å sparke av seg den. Jeg synes denne var veldig fin. I tilegg til at man kan "snurpe" den sammen som en sovepose slik at barna ikke så lett får dratt den ned ol når de sover...
Håper du ble litt klokere og at jeg svarte på noe av det du lurte på[;)]

Takker, er hvertfall mye klokere enn jeg var.. Har blitt anbefalt å IKKE kjøpe skinnpose til å ha barna til å sove i for det blir fort alt for varmt.. Er voksipose bedre da?

Jeg har en knapp på voksi pose. Den er også enklere å justere... i allefall i forhold til de skinn posene jeg har været borte i. Men det er jo opp til hva en liker selv det da egentlig...

Jeg har kjøpt voksipose og vet at søsteren min var kjempefornøyd med sin. En stor fordel er at du kan justere den etter som babyen vokser i lengden, det kan du ikke med en vanlig skinnpose.

Det går også an å bytte "dyne" inni den etter årstid, dyndune på vinter og noe lettere på sommer, hvis man ønsker.

Nyeste utgave av gravid testet vognposer og de har med voksipose. Den gjorde det bra, men etter og ha lest testen har jeg bestemt meg for en annen type pose.

Her er det bladet mente var minus:
Ulldynen inni må renses, eller legges i klad vann.
Stor og tung, kan være litt stor i vogner med liten bag.
Mangler klaff for å feste posen i vogna eller pulken.

Nå var det mye som var positivt, som gjør det negative litt ubetydelig, men en kan lese testen selv.
Detta var vinter poser da.

Vi har kjøpt voksipose og gleder oss til vi skal bruke den... Har også BARE hørt positivt av de som har brukt det!!!!

er det noen som tror at jeg muligens kan bruke en mykbag, som har lokk...med en dyne under...tror dere det blir varmt nok?

Back
Topp