voksipose

ms.bonita

Gift med forumet
ka er det for nåkke??[8|][;)]

Det er som en stor dyne med ull (?) i, som kan knytes sammen med babyen inni. Den er feks veldig god å ha i vogna om vinteren!

tusen takk[:D][:D] var som eg trudde då.

Veldig praktisk har jeg hørt ! Vurderer å kjøpe en slik en  til  høsten.

ORIGINAL: Tussi75

Veldig praktisk har jeg hørt ! Vurderer å kjøpe en slik en  til  høsten.

Har hørt mye godt og mye dårlig om den..
selv har jeg klart meg godt uten, selv om JRjr var vinterbarn (født midt i Januar)[;)]

Ok ! Hva brukte du i stedet ??? Disse voksiposene koster jo en liten formue har jeg hørt [&:]

Jeg hadde tepper rundt han - ullundertøy innerst - ullteppe utenpå der - og så fleeceteppe.
Vogntrekket var nok til å skjerme mot vinden[;)]

Takk for gode råd !!! Du burde oppnevnes til Mai-forumets orakel [:)]

Ok ! Hva brukte du i stedet ??? Disse voksiposene koster jo en liten formue har jeg hørt [&:]

De er dyre ja!! Men jeg fikk heldigvis låne en av søstera mi [:)] Har 3 søstre med barn, så slipper noen utgifter ved å låne ting [:D]

Jeg kjøpte en kjempe fin brukt på Finn.no!
Svart med søtt grått mønster inni... [;)] fikk den for under halv pris. Det ligger ofte mange der til salgs, så da en titt.... [:)]

Jeg brukte den faktisk til Matilde nå i mai også rett etter fødselen.... [;)] det var jo så kaldt [&:] hun lå nedi kun i body og bukse og hadde det nok helt topp! [:)] Glad jeg har den til høst/vinter, slipper jo å ha på dem så mye tøy.

eg skal få i fødselsgave frå det eine "settet" med besteforeldre. ( julie har 3)[:D][:D]

Vil ikke påstå det - det er mange andre som gir gode råd her inne også![;)]

Men jeg vil påstå at jeg kan være ganske flink på "gnier-råd" på mange områder[8D]

ORIGINAL: ~Fiorellina~

Vil ikke påstå det - det er mange andre som gir gode råd her inne også![;)]

Men jeg vil påstå at jeg kan være ganske flink på "gnier-råd" på mange områder[8D]

JA!!!

Back
Topp