Voksipose :-)

Nei.
Har pledd, dyne og lammeskinn eller lammeskinnpose.
Du MÅ ikke ha voksipose, men tviler ikke på at den er grei, greit å kunne bare ploppe ungen oppi en pose med lue på i stedet for masse yttertøy og strev.
 
For oss har det vært et must hvertfall :) Da vet vi at han er varm og god på vinterstid, også er det jo så lettvint :)
 
Jeg brukte dyne første vinteren, men når vi begynte i bhgn ble vi anbefalt å ha det. Kjøpte da en Simo pose, den var med armer ig derfor også perfekt i pulk feks. Og han sov SÅ godt i den:)
 
Jeg vil kjøpe voksipose denne gangen. Har en gammel lammeullsskinnpose, men vil ha voksi også til barnet blir større.
 
Jeg har dunpose fra Arctic. Den har vært gull, altså. Vil absolutt anbefale å ha en sånn type pose i vogna. Jeg valgte dun fordi jeg synes det pakker seg bedre rundt barnet. Nå har jeg tatt den ut av vogna, men kommer fram igjen til høsten. Min har også en forlengerdel. :)
 
Har vognpose enkelt og kan forlenge den.... Greit at posen kan vokse med lillegutt;)
 
mye mer lettvint med voksipose, også holder de seg så varm å god, hadde ikke klart oss uten denne vinteren :)
 
MÅ ikke men ofte spenner barn av seg dyne og tepper, så veldig praktisk..
Også er det lunere og varmere. :)

Anbefales.

Til sommeren er et lettere med dyner og sånt, vi har tynn sommerpose vi da, hjemmesydd. Ligner på easygrow lite.
 
Vi har brukt vår mye og bruker enda. Er jo smak og behag. Klarer deg brs med lammeskinn og dundyne også:)
 
Tusen takk for svar, alle sammen! :) ser ut som det er mange meninger, men at dere er ganske samstemte om at det er veldig praktisk i gitte situasjoner. Takk igjen :)
 
Et must her og på vinteren :)
 
For meg er vognpose en av de viktigste tingene av utstyr.
Jeg synes ikke dyne gir samme varmen, mange poser er jo vind og vannavstøtende. Og så blir man varmere av å ha være helt inni en pose enn å bare ha noe over seg.
Så for meg hadde det vært uaktuelt å ikke ha pose.
I sportsdelen er det jo håpløst med bare dyne, jeg tenker vinden sniker seg inn over alt.
Og jenta mi hadde definitivt sparket av seg den dyna med en gang.
Hun roer seg faktisk bedre i pose også, tror hun liker å være pakket inn når hun skal sove.
Hun er 14 måneder og sover ute i vogn hver dag.

Vi har easygrow hood, kjøpte brukt for 500 kr.
Har også vårposen fra Bugaboo, kjøpt brukt for 150 kr.
 
Var det meg som skulle være baby så ville eg også ligget i en sovepose. Men hva velge - ull eller dunpose? :-o

Vi har voksi urban. Underdelen er i 100% ull og overdelen i dun. Den har antiskli områder bak, så den sklir ikke nedover i vogna. I tillegg er den tilrettelagt for seler:)
 
Vi hadde ikke klart oss uten, men frøkna sover ute i all slags vær.
 
Back
Topp