Voksipose

EJ

❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Eg spør her og :)
Ok - det er tilbod på voksi urban og vurderar å kjøpe til twinsa. Har ein til A og skulle egentleg hatt ein til. Tungvint å måtte ta med frå bhg.
Uansett: til twinsa - ville du kjøpt samme farge eller ville du hatt forskjellige fargar? Eg synes den lilla er veldig fin :) Men, så ligger det jo mangen ute på finn så eg vurderar også å kjøpe brukt. Men da er det litt vanskelegare i forhold til farge...

Kva ville du gjort?

Æ ville ha forskjellige.. Fin måte å skille dem litt:)

Tenker slik, men tenker og at det kan jo sjå litt rart ut når det skal vera i samme vogn :P

Hmm, tror jeg ville kjøpt likt når de skal i samme vogn

Enn noe som passer med fargen.. rosa? Blir jo litt stilig da.. :)

Vogna er svart, så alt passar slik sett :) Fant to stk på finn, men ein i rosa og ein i lilla.

Det gjør da ingenting om du har to farger. Det blir helt sikkert veldig fint. :)

Jeg tror jeg ville kjøpt forskjellig farge, gjør ingenting om de skal ligge i samme vogn :) hvor er tilbudet? Jollyroom?

Jeg tror jeg ville kjøpt forskjellig farge, gjør ingenting om de skal ligge i samme vogn :) hvor er tilbudet? Jollyroom?

Ja :) Men så har fånne to eg likar på finn :)

Eg spør her og :)
Ok - det er tilbod på voksi urban og vurderar å kjøpe til twinsa. Har ein til A og skulle egentleg hatt ein til. Tungvint å måtte ta med frå bhg.
Uansett: til twinsa - ville du kjøpt samme farge eller ville du hatt forskjellige fargar? Eg synes den lilla er veldig fin :) Men, så ligger det jo mangen ute på finn så eg vurderar også å kjøpe brukt. Men da er det litt vanskelegare i forhold til farge...

Kva ville du gjort?

Hadde tatt lik farge og så heller hatt tepper i ulik farge :)

Jeg ville kjøpt samme farge :) Har den lilla og synes den er veldig fin. Hvis du vil ha andre tips så har vi også en easygrow pose og synes den er mykere og lunere. Likte easygrowen best i baggen og til barnehagen, mens Voksien er finest i sportsvognen ;)

Back
Topp