Voksipose

Ingeri

Elsker forumet
jentene i juni13
Lenge siden jeg har vært her nå! Jeg har begynt å jobbe, så dagene flyyyr! Lille har blitt 10 mnd, og er en glad og fornøyd liten gutt! :)

Men det jeg lurer på er om dere fortsatt bruker voksiposen? Her har det blitt skikkelig vår, og denne uken er det meldt ca 15-20 grader. Det blir vel for varmt med voksipose da? Og hva bruker dere i stedet? Man bør vel ha noe over de små, ellers blir det vel for kaldt? :)

Sent from my iPad using BV Fo

Lille ligger akkurat nå i skyggen ute med lue, body og bukse med tynt ullteppe over ;) ganske varmt her i dag. Og han er varm av seg :) brukte i voksiposen engang på hytta i påska ! :p kun ullteppe med dyne over og et teppe over der igjen :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Her tok vi vekk posen idag :) Ligger på lammeskinn og med tynt teppe over seg :)

Vi la og vekk posen idag.. Ligger på en tynn dyne med teppe oppå :)

Sent from my iPhone using BV Forum

La vekk posen i går jeg. Ligger på ullskinn med dyne over, har på Rørospleddet tidlig på dagen. Også ligger hun i body og strømpebukse med tynn fleece over. Ikke sååå varmt her ved kysten enda da. Sur vind.

Ligger forresten på lammeskinn her og:)

Ligger på lammeskinn, strømpis, joggebukse, body og fleece jakke + lue. Tynt pledd over seg bare :)

Har ikke lammeskinn, men skal kjøpe det ser jeg :) Men kan jeg legge et vanlig "pelspledd" i vogna til jeg får kjøpt lammeskinn tror dere, og ei dyne og pledd over? Har emmaljunga city cross, hvis det har noe å si..bruker også det fottrekket enda. :)

Sent from my iPad using BV Fo

Vi har også CC ;) Bruker fottrekket for da blir det mørkt inni vogna :)
Vil tru pelspledd holder. Glemmer jeg igjen lammeskinnet så legger jeg bare dyna eller teppet under.

Teppe over, ikke noe under. ;)

Tenkte å sy en tynn sommerpose:)

Har en her som hele tiden prøver å sparke av seg posen, så er redd for at en dyne kan forsvinne veldig fort. Hvordan fester dere det? Har ikke sånn fotpose, kanskje jeg bør kjøpe en tynn sommerpose?

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app

Voksiposen skal ryddes bort idag tenker jeg...spådd sol og varmt hele uka :-) Brukte den idag med kun inneklær og lue...var passe varm da men bytter ut med dyne i stedet nå tenker jeg:-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Blir nok voksi en stund til her Tenkte at jeg skulle sy meg en tynn vår/sommer/høst pose av fleece og "joggebukse"stoff

Vedlegg

• 1398226538505.jpg
    1398226538505.jpg
    52,5 KB · Visninger: 31
Har en her som hele tiden prøver å sparke av seg posen, så er redd for at en dyne kan forsvinne veldig fort. Hvordan fester dere det? Har ikke sånn fotpose, kanskje jeg bør kjøpe en tynn sommerpose?

mi frøken sover med fota opp ofte, men med dy na har hun enda ikke sparka av. Voksiposen kunne hun titt å ofte få forene ut og oppå posen. :-)

Det finnes sånne dyneklipps. De festes i dyna og i masrassen eller lammeskinnet. Jeg kjøpte votteklyper som jeg fester dyna med i senga hennes:)

Det finnes sånne dyneklipps. De festes i dyna og i masrassen eller lammeskinnet. Jeg kjøpte votteklyper som jeg fester dyna med i senga hennes:)

Høres smart ut. :) selges sånne klyper overalt?
Har dere noe over lammeskinnet eller ligger de rett pp eet liksom? :)

Høres smart ut. :) selges sånne klyper overalt?
Har dere noe over lammeskinnet eller ligger de rett pp eet liksom? :)

Jeg kjøpte votteklipsene på barebarn her i naevik men det tror jeg du får tak i på alle barnebutikker:) Mi ligger rett på lammeskinnet med en babypute ellerklut under hodet:)

Vi har tatt av "posen" på voksien så ho sitter bare på den med lite teppe over om det trengs

Vi bruker vår voksi enda. To ganger har han sovet bare i body og tynn lue ute i den :)

Dyne eller teppe hadde han bare sparket vekk...

Back
Topp