Voksipose

Detsøteliv

Flørter med forumet
Jeg lurer på hvilken voksipose dere skal ha til babyen deres? Eller hva dere anbefaler fra tidligere.

Skal ikke ga Voksipose, har en Easygrow dunpose etter storesøster også skal jeg sy en dunpose selv :)

Det kommer vel litt ann på hvordan vogn du skal ha.
Vi kjøpte Ticket to Heaven, og hadde TFK vogn sist. Veldig fornøyd med den posen!!

Vi har en odenwalder dunpose fra forrigemann. Kunne aldri tenkt med voksipose, synes ikke de varmer like godt og er ikke så lett å tilpasse. Når barna er små er de vanskelig å få tette nok i øverkant, for eksempel. Jeg liker best dunposer, jeg.

Jeg har igloo Troller fra forrige gang. Er veldig fornøyd med den og husker at den fikk best i test i 2009:-). Kjøpte med fotforlenger slik at den kan brukes leeeenge:-). 

Denne har vi fra forrige mann og er kjempe fornøyd. god og varm, og veldig praktisk. Har to deler, en når de er små og en som han nå kan bruke som sovepose:) Er lang, så tenker den passer til han er skolestarter omtrent :p

Vi arvet en Odenwalder pose fra søsteren min til første mann så skal nok bruke den på nr.2 også, men jeg vurdere å kjøpe den nye Voksi posen som heter Move. Det er en bilstol pose som de skal lansere nå i høst. Angret meg ihjel for at jeg ikke hadde det med nr.1. Superpraktisk og ikke måtte pakke masse klær på minsten når de bare skal inn i bilen.

Jeg har Voksi Urban til storebror i sort og lillesøster skal få en i lilla. Har nettopp kjøpt en til bilstolen(husker ikke merket) men gleder meg til å bruke den til vinteren.

Tusen takk for råd!

Jeg får vell se litt i butikkene og finne ut om vi skal ha voksipose eller dunpose!:)

Har Odenwalder pose, men lammeskinn i bunnen og dun oppå. Heilt genial. Brukar kun lammeskinnet på vår/høst, og dun på vinteren. I tillegg kan dunposen brukast som bilstolpose (har brukt den lite til det egentlig, blir litt i overkant varm til det). Skal bruke posen igjen, pluss at svigermor skal strikke ein bilstolpose til oss :o)

Back
Topp