Voksipose..

*MissMe*

Gift med forumet
Noen som har Oppskriften som Kidada la ut?? De som er 195cm lang?
Finner ikke min, tror den ligger lagra på området mitt på jobb...[:(][:'(]

skal lete.. 

har en med totallengde 155 og en med 170.. 

vil du ha den største eller har du funnet den som er enda større?

Anna sin pose er 1.95m lang.. Er den oppskriften jeg leter etter.. Får vel ta turen på jobben og skrive den ut.. Søren at jeg har rota den bort da...[8D]

Nei har to kræsja MAC bak meg jeg, så den har jeg ikke [8D] Men vil tippe Kidada har den - hun som hadde den! MEN jeg synes den er kort, blir litt åpent nede ved beina til emma, og hun ekke spes lang...

Så nå skal jeg kjøpe til minsta (ønsker til jul da) Troller Iglo 0-6 år - den er god og lang den [:D]

(Så klart bare å lage større, men gidder ikke[8D])

ORIGINAL: KathMor

Nei har to kræsja MAC bak meg jeg, så den har jeg ikke [8D] Men vil tippe Kidada har den - hun som hadde den! MEN jeg synes den er kort, blir litt åpent nede ved beina til emma, og hun ekke spes lang...

Så nå skal jeg kjøpe til minsta (ønsker til jul da) Troller Iglo 0-6 år - den er god og lang den [:D]

Jeg har bare på skikkelig tykke sokker, og ullfleecen med stort ullteppe oppå så varer den nok akkurat til snuppa er ferdig å sove i vogn!![;)]
Skal sy en til venninna mi nå.. [;)]

ORIGINAL: *MissMe*

Jeg har bare på skikkelig tykke sokker, og ullfleecen med stort ullteppe oppå så varer den nok akkurat til snuppa er ferdig å sove i vogn!![;)]

Ja, tror ikke jeg kjøper noe til Emma nå, men jeg bruker teppe inni rundt beina hennes som du sier [;)] Meeeen jentene må i vinter begge bruke pose på likt, så har jeg lyst på en littt sånn "fancy en ", hakke hatt det jeg, hehehe.. Så blir ISabelle som skal få den fra Troller når hun er i sportsdelen - da kan man ikke bruke den sauskinnsposen fra min tid [:)]

Men kjenner jeg har litt lyst på en symaskin altså! [8D] sånn btw

ORIGINAL: *MissMe*

Ja, tror ikke jeg kjøper noe til Emma nå, men jeg bruker teppe inni rundt beina hennes som du sier [;)] Meeeen jentene må i vinter begge bruke pose på likt, så har jeg lyst på en littt sånn "fancy en ", hakke hatt det jeg, hehehe.. Så blir ISabelle som skal få den fra Troller når hun er i sportsdelen - da kan man ikke bruke den sauskinnsposen fra min tid [:)]

Men kjenner jeg har litt lyst på en symaskin altså! [8D] sånn btw

Jeg er så heldig og har fått låne gamle symaskina til svigermor. Men jeg bruker den ikke sånn kjempemye da.. Men veldig kjekt å ha.. Sydde masse lappeteknikk, Tilda-figurer og vesker før..[;)]

Vi kan bruke vognposen i bagen i sportsdelen også, frem til våren. Da bruker vi bare saueskinn og dyne. Så overtar Mari Anna sin pose til høsten igjen. Men lyst å sy nytt trekk til henne da..[;)] Får se hva jeg gjør..[:)]

Spør Kidada om oppskriften på FB jeg.[:D]

Back
Topp