Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: KathMor
Nei har to kræsja MAC bak meg jeg, så den har jeg ikke [8D] Men vil tippe Kidada har den - hun som hadde den! MEN jeg synes den er kort, blir litt åpent nede ved beina til emma, og hun ekke spes lang...
Så nå skal jeg kjøpe til minsta (ønsker til jul da) Troller Iglo 0-6 år - den er god og lang den [:D]
(Så klart bare å lage større, men gidder ikke[8D])
ORIGINAL: *MissMe*
Nei har to kræsja MAC bak meg jeg, så den har jeg ikke [8D] Men vil tippe Kidada har den - hun som hadde den! MEN jeg synes den er kort, blir litt åpent nede ved beina til emma, og hun ekke spes lang...
Så nå skal jeg kjøpe til minsta (ønsker til jul da) Troller Iglo 0-6 år - den er god og lang den [:D]
Jeg har bare på skikkelig tykke sokker, og ullfleecen med stort ullteppe oppå så varer den nok akkurat til snuppa er ferdig å sove i vogn!![;)]
Skal sy en til venninna mi nå.. [;)]
ORIGINAL: *MissMe*
Jeg har bare på skikkelig tykke sokker, og ullfleecen med stort ullteppe oppå så varer den nok akkurat til snuppa er ferdig å sove i vogn!![;)]
Skal sy en til venninna mi nå.. [;)]
Ja, tror ikke jeg kjøper noe til Emma nå, men jeg bruker teppe inni rundt beina hennes som du sier [;)] Meeeen jentene må i vinter begge bruke pose på likt, så har jeg lyst på en littt sånn "fancy en ", hakke hatt det jeg, hehehe.. Så blir ISabelle som skal få den fra Troller når hun er i sportsdelen - da kan man ikke bruke den sauskinnsposen fra min tid [:)]
Men kjenner jeg har litt lyst på en symaskin altså! [8D] sånn btw