Voksipose, Skinnpose eller dunpose?

Cel2205

Første møte med forumet
Voksipose, Skinnpose eller dunpose? hva anbefalers dere for februar barn...?
 
Har saueskinnspose frå før, så me kjem til å bruka det
 
Har saueskinspose som eg fikk til andre februar-jente :) ho blir 2 i februar!
den er fantastisk!
ville aldri hatt noke anna :)
 
Vi blir å bruke lammeskinnpose i starten :)
 


Cel2205 skrev:
Voksipose, Skinnpose eller dunpose? hva anbefalers dere for februar barn...?


Det trur æ e en veldi smakssak :)
æ brukte voksipose tel førstemann.. har den orginale med både vinterpose å sommerpose
å syns den e helt genial 
 
Jeg kommer til å lage en voksipose, men hadde kanskje kjøpt skinnpose om det hadde vært litt billigere ;-)
 
Vi har lammeskinnsposen som mannen fikk da han var baby. Koselig å ha noe fra man selv var liten syntes jeg. Etter meg har vi senga som lille baby skal sove i!
 
vi har voksi urban. eneste ulempe er at den ikke er så lett å snøre sammen rundt hodet til bebisen, men de ligger jo inni dypvogna, så det har ikke vært det verste savnet, hvertfall...
 
Vi har en voksilignende pose og en dunpose med lammeskinn i, men den er voksiposen er jo så stor, så passer ikke i bagen og lillemor forsvant jo nedi der, så brukte dunposen til Alima. Fungerte veldig bra. Best å bruke den som passer best til vogna :) 
 
Jeg skal kjøpe Odenwalder :)
 
Jeg har fått min pose som jeg brukte når jeg var liten, men den trur jeg at jeg kanskje skal bruke når det blir litt varmere;) Men jeg har sydd en egen voksipose med en helårsdyne i så den bruker jeg nok frem til været blir varmere;) Så får jeg sy om en  sommerdyne til legge inni trekket;;)
 
Det blir nok en slik liten bilstolpose fra odenwalder i begynnelsen og voksi urban etterhvert tror jeg..
 
Skinnpose er jo kjempe fin når de er små, men fryktelig tung når de blir større. i hvertfall de uten glidelås eller knapper. Der jeg jobber er de forbudt å ha med, siden den ødelegger ryggene våre. Voksipose er best syns jeg. og alle de jeg kjenner som jobber i barnehage blir veldig glad når barna har voksi classic. Ikke noe glad i voksi urban.
 
Skal først bruke skinnpose og så dunpose etter hvert. Dun posen bruker litt mindre pålass i bagen. Så da benytter jeg sjansen mens ho er lita å bruke skinnposen
 
Back
Topp