Voksipose/dunpose

vi har hatt voksi urban til storesøster og den skal mini overta når hun dukker opp. den er nok ikke den billigste, men utrolig varm og praktisk uten å ta for stor plass. den kan også brukes lenge så man bare trenger en. et godt alternativ kan jo være å kjøpe en brukt :)

30% på vognposer om man er medlem av vib klubben til babyshop :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi har brukt Voksi classic, veldig fornøyd med den. Kan skifte dyne i den etter årstid. Bruker den ennå til han på to år i barnehagen :) Har hørt mye bra om Voksi Urban også, men har ikke prøvd den selv.

Jeg lurer også på hva jeg skal velge. Voksiposene får jo god kritikk, men er sabla dyre..

Er også veldig usikker på hva vi skal ha og hva som passer i bagen og også senere...?

Vi kan jo hule ut en kalkun og sy igjen i ene enden? Da har vi nyttårsmiddagen klar også! De fleste av oss er nok hjemme enda på den kvelden ;)

Jeg har svært liten bagvogn nå og skal da ha en liten pose oppi(fra jeg var liten) og så har jeg stor sportsvogn(og simokombi med stor bag) som jeg skal ha voksi pose oppi. Den skal brukes til soving i bhg også.

Er det nokon som kan anbefale ei god dunpose? Gjerne av eit rimelegare slag:)

Vi kjøpte Troll sin, fra barnevognhuset Rudo sist. Den er vi kjempefornøyd med og gleder oss til å bruke igjen. Den kostet 1199kr tror jeg, så ikke mye rimeligere enn de mer kjente, men absolutt verdt hver en kr. Fulgte med forlengerdel slik at vi har aldri trengt annet enn den posen ! Når det begynte å våres ute, tok vi av "dynedelen" og brukte kun bunnen til underlag, som da er av ull. Veldig greit :) Så den anbefales absolutt :)

Jeg skal ha vanlig voksipose, får baby i januar, så skal ha en varm, tykk pose...og slippe å bruke dyne. I tillegg er det nok at babyen bare har vanlige klær og lue ned i den posen! Hadde slik pose til de to første også! Genial!! Og varer leeeenge

ImageUploadedByBV Forum1379702553.359759.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Har EasyGrow fra storesøster. Den har forlengerdel, så passer både bag og sportsvogn. Veldig fornøyd med den.

Termin 1.februar 2014

Ta en titt på finn.no. der ligger det maaange voksi poser både urban og classic til en mye rimeligere pris enn i butikken.

Flittig bruker av mobilen

Noen som har erfaringer med voksi move bilstolpose? Er den grei til vogn også, er den varm nok til det?

her blir det voksipose. og denne skal brukes i bilstolen også :)

Back
Topp