Voksing

Windy

Forumet er livet
ja..  ikke sånn som ungene våres gjør..   (å gro/vokse)

men sånn som forfengelige mammaer gjør...

det skal jeg neste uke..     .... på tide!!

Jeg gruer meg!!  det gjør jo sååååå vondt... :( :( 

Men.. hva gjør vel ikke en mamma for barna sine.. skal jo snart i badeland og greit å holde hekken innenfor gjerdet.. kremt-kremt...

men..  er det noen her som gjør dette regelmessig??  Hvor ofte gjør dere det??

jeg GJORDE det regelmessig, ca hver 6 uke før. Brazilian. Men tok siste voksing to uker før minsten kom, og har rett og slett ikke hatt tid til det nå. Men det er vondt i 10 minutter, så er det over[:)]

Jeg gjør det ca hver 6.uke og jeg kan innrømme at det ikke er det diggeste jeg vet om[8D] Men har ei venninne som jobber som hudpleier og hun tar det på meg og hun er flink til og roe meg ned osv. Skal ikke si jeg ikke skriker til noen ganger men[:-] Når vi først er inne på det så skal jeg gjøre det på fredag igjen. Huff[8D]

Jeg har drevet med voksing. og jeg fant min teknikk som ikke gjorde såå vondt.  det tar litt lengere tid, men jeg tok ikk mer enn 1 cm i bredden+ og jeg ba klienten å hjelpe å stramme huden.  og det var de meget ornøyd med. sjansen for blodutredelser ble også mindre.
selv vokser jeg aldri lenger. kun høvel..

Men til dere voksere, her er en krem som anbefales på det sterkeste.
http://www.guinotusa.com/products/bodycare_detail.php?prod_id=528153

den er også fin etter shaving v/bikinilinje.

Hver 6.uke ja...      ja, det gjør jo bare vondt en liten stund, så er det over..

Det er værre for meg å barbere faktisk.. blir så sår og nuppete og har vondt i flere dager etterpå..  :/

Velonita: du bare mååå prøve altså!!  ;)

ORIGINAL: velonita

har aldri turt det jeg [&:]

Ikke jeg heller[&:]
Hadde aldri turt å ligge der å skreve med beina[&:]

hehe, man bestemmer selv hvor mye man vil skreve da. [;)] Noen skrever med truse og andre uten.
Selv tok Jeg ALDRI brazillian på noen. Der gikk min grense. hehe.

He-he.. har alltid på meg truse, for jeg tar bare kantene og litt innpå..  orker ikke tanken på Brazilian..  det kløøøøøør jo såååå fælt når det gror ut igjen, og jeg orker ikke å gå å klø over hele...  he-he..

ORIGINAL: eilejoha

hehe, man bestemmer selv hvor mye man vil skreve da. [;)] Noen skrever med truse og andre uten.
Selv tok Jeg ALDRI brazillian på noen. Der gikk min grense. hehe.

He, he åja[:)] Så bare på lokal tv her en gang der de var på ett sånt vokse sted. Og hun jenta som lå der skreva til den store gullmedalje. Beina rett ut i spagat omtrent.

Gjort det selv noen ganger.. Synes ikke det er så vondt jeg. Var og fikk det gjort nå i januar da, ikke no problem det! Hadde fått gavekort og syns det var en grei ting før vi skal p ferie.. Men, nå er ikke jeg verdens mest hårete person heller da, så er sikkert mer vondt for de som har mørkere og grovere hår..

Back
Topp