Voksing hos profesjonelle?

Bolli91

Flørter med forumet
Er så lei av å barbere legger, lår, bikinilinje, Osv.. Vurderer derfor sterkt å gå til profesjonelle å få gjort det! Er litt over halvveis i graviditeten og vet det blir bare vanskeligere og vanskeligere å barbere legger og sånt selv.. Men er veldig nervøs for at det skal gjøre for vondt! :S noen som har erfaringer? Er det bedre eller vondere enn å bruke hjemmevoks? Hvor langt hår må man ha "spart" for at de skal klare å ta det? Og hvor lenge kan jeg gå før jeg bør vokse meg igjen? :)

Lilleprins - 10.12.13 ❤

Kan ikke sammenlignes med hjemmevoks.. Er mye mindre smerte, går fortere og blir 1000 ganger så bra resultat ;) Første gang kan det oppleves vondere, men blir mindre smerte etter flere ganger.. Jeg gjør all hårfjerning i salong: legger, brasiliansk, armhuler ;) Superfornøyd :p

Første gang må du nok spare litt.. Tryggest 1/2 - 1 cm (eller 2 uker som de sier i salong).. kommer også an på hårtype, tykkelse og farge.. Mange salonger selger også kremer/ oljer som brukes etter behandling som gjør håret smidigere og letter voksinga ;)

På "mobben"

Tusen takk for godt svar på alt jeg lurte på!

Lilleprins - 10.12.13 ❤

Det er litt vi vondt, men det er verdt det.. har ikke barbert meg siden 2006 trur jeg. Kun voks, legger, lår, armhuler og bryn hver 4-8 uke..

Gullet vårt født 10.04.12
Skal bli storesøster 03.02.14
skravler med *oida* :)

Det kan jo legges til at det er endel vondere når man er gravid eller har mensen pga hormoner eller noe! Så jeg sluttet da jeg ble gravid sist :)

Ja det er vi dere når man er gravid, men jeg syns det er verdt det.. selv om det kommer tårer i øynene.. håret på leggene mine vokser uansett saktere når jeg er gravid. våren er uansett da det kommer mest hår hos meg.

Ja det er vi dere når man er gravid, men jeg syns det er verdt det.. selv om det kommer tårer i øynene.. håret på leggene mine vokser uansett saktere når jeg er gravid. våren er uansett da det kommer mest hår hos meg.
tenkte på om TS ikke pleier å vokse, så kan det være ekstra vondt å begynne på når hun er gravid! Om du pleier å vokse, så er det nok ikke like ille for deg ;)

tenkte på om TS ikke pleier å vokse, så kan det være ekstra vondt å begynne på når hun er gravid! Om du pleier å vokse, så er det nok ikke like ille for deg ;)
Men om man aldri har gjort det før kan man tenkte at det aldri blir vondere :p

Kan ikke sammenlignes med hjemmevoks.. Er mye mindre smerte, går fortere og blir 1000 ganger så bra resultat ;) Første gang kan det oppleves vondere, men blir mindre smerte etter flere ganger.. Jeg gjør all hårfjerning i salong: legger, brasiliansk, armhuler ;) Superfornøyd :p

Første gang må du nok spare litt.. Tryggest 1/2 - 1 cm (eller 2 uker som de sier i salong).. kommer også an på hårtype, tykkelse og farge.. Mange salonger selger også kremer/ oljer som brukes etter behandling som gjør håret smidigere og letter voksinga ;)

På "mobben"

Veldig enig! Jeg gjorde det første gang da jeg var 5 mndr på vei og en gang til 3 uker før fødsel. Har fortsatt med det siden, og blir alltid superfornøyd. Det kan oppleves litt vondere mens man er gravid, men smerten er helt holdbar, det er ikke sånn auauau vondt, mer "stønn" vondt.

Takk for gooode råd! Skal forsøke å stålsette meg! Har nå bestilt time! Til legger, lår og bikinilinje.. Tenkte at armhuler kan jeg evt vente med, for det har jeg jo ikke noen problem med å barbere selv iløpet av svangerskapet :) får satse på jeg har hormonene på min side neste torsdag! :D krysser fingrene ;)

Lilleprins - 10.12.13 ❤

Back
Topp