Voksing av legger?

MammaNina

Elsker forumet
Noen som har gjort dette før? Jeg vurderer det sterkt, men lurer på hvor lenge det holder? Og hvor langt hårene på leggene må være? Har prøvd å gjøre det selv, men det gjorde jo så satans vondt!! [:(] Så tenker jeg vil gjøre det i en salong som driver med det, så jeg ikke har kontroll selv! [8D]

Noen med erfaringer?

har erfaring med voksing av legger og -der nede- ... men da ble det gjort i salong hver gang! Hårene kom ut etter 3 uker .. å da var de myke! var SMERTEFULLT.. men verdt det! men på leggene kommer jeg til å gjøre det selv denne sommeren tror jeg! Så sparer jeg litt penger iallefall! [;)]

ORIGINAL: Rød Sol

Neinei.... bare epilering! [8D]

Dette syntes eg var fææælt.. Og ikke ble det så bra resultat på meg heller[&:]

Aldri vokset før, men har vurdert å prøve det..

Jeg støtter også epiliering istedet for voksing. Du må spare mer når du vokser og mye fortere å vedlikeholde med epilering. Første gang gjør ganske vondt for da har du jo masse hår, men vedlikeholde gjør ikke så vondt for da er det mindre hår. Og du sparer fort inn pengene på en epilieringsmaskin i forhold til å vokse på salong [:)]

Jeg har bare vokset legger på salong, Syns ikke det var vondt i det hele tatt!! Og kjempe bra resultat som holdt i ca tre uker. [:D]

Back
Topp