Voksi vognpose til vogna

miss-piggy

Forelsket i forumet
Februarlykke 2015
Jeg trenger råd damer!!! Jeg har bestemt meg for st jeg vil ha vognpose av merket Voksi til babyen. Har ikke lyst på urban, for de er så åpne rundt hodet og man får ikke snurpet de sammen så godt i toppen.
Har derfor sett litt på Voksi Classic.

Har dere noen meninger og erfaring eller tips rundt dette? Er det andre poser fra Voksi dere anbefaler? Jeg har Emmaljunga Mondial vogn så jeg har god plass til pose :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Kan ikke komme med råd jeg for jeg elsker min voksi urban hehe

Jeg også elsker min voksi urban og kommer til å kjøpe det til denne jenta også, slik at de har 1 hver:)

Har voksi classic og er kjempefornøyd med den:) Den får du snurpet godt sammen og er varm og god:) Har Emmaljunga Edge duo her:)

Hatet åpningsgreia på urban jækla tungvint, bortsett fra det var jeg fornøyd :) denne gangen kjøpte jeg voksi city.

Hva er forskjellen på Voksi City og Voksi Classic da? :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har hatt voksi classic til begge våre, samt at jeg har veldig god erfaring med den i jobbsituasjon (har jobbet 5 år i barnehage). Anbefaler den varmt. Knytinga virker litt krøkkete, men etter noen ganger kommer du fort inn i det =)

Lett å Google slikt da. Jeg hadde en classic til førstemann, ville prøve ny og moderne variant nå så jeg har kjøpt urban som er best i test. Ikke fått nr to ennå så har ikke prøvd den ennå- men ser at mange barnehageansatte sverger til classic... Gjenstår å se da...

Lett å Google slikt da. Jeg hadde en classic til førstemann, ville prøve ny og moderne variant nå så jeg har kjøpt urban som er best i test. Ikke fått nr to ennå så har ikke prøvd den ennå- men ser at mange barnehageansatte sverger til classic... Gjenstår å se da...

Var sikker på urban, helt til jeg Googla... Nå blir det vel Classic tenker jeg :-)

Back
Topp