Voksi Urban.

FrøkenFin

Glad i forumet
Marsipanene 2019
Septemberlykke 2021
Snakket med en venninne igår som får septemberbaby, om utstyr og litt forskjellig.
Vi snakket om disse voksi urbanposene som skal være best i test, men som er fryktelig dyre. Vi som får februarbaby har kanskje bruk for den posen i.. 2 måneder? Og vi er vel kanskje ikke så mye ute engang den første måneden, fordi det er alt for kaldt.

Kan man bruke dem når barnet nærmer seg ett år, altså neste vinter igjen? Hvis ikke er det fryktelig mye penger å betale over 2000kr. for en voksipose man bruker i 2 måneder....

Hva tenker dere?
 
Jeg kjøpte voksi urban til minste gutten min. Han var juni barn så kjøpte den når høsten begynte. Den ble mye brukt den første vinteren, og neste vinteren brukte han den i barnehagen. Den ble brukt hver dag, og jeg synes jeg fikk valuta for pengene. Hadde det vært behov for det kunne han brukt den enda, da det kommer med en forlengelsespose.
 
vi har voksi urban og jeg ELSKER DEN!

Den er jo slik at det følger med to deler, og vi har ikke begynt på den store delen enda en gang, og jenta er 20 mnd nå. Så den kan du bruke leeeeeeeeeeeeeeenge!
 
Elsker voksi urban - det er den beste posen synes jeg. Den kommer med 2 deler, altså når barnet blir godt over 1 år - kan man bytte til en forlengelsesdel. Den kan vel brukes i veldig mange år. Gutten min på litt over 20 mnd har iallfall kjempe god plass. Regner med å ha den hele perioden som han trenger å sove på dagen. Er absolutt verdt pengene.. Ellers får du sikkert tak i brukt, da blir den ikke like dyr :)
 
Den er best den ;) elsker den, kjøpte den først når datteren min var langt over året, og den er stor å god enda, uten forlengning. Brukte vanlig voksi først, men må si jeg elsker urban mest ;)
 
Da får vi vel bare slå til å kjøpe den da, siden den holder såpass lenge :)
 
Hmmm, leste i en artikkel at produsenten av Voksi Urban sier at posen er nesten identisk med en tidligere best i test-pose, Troller Iglo. Forkjellene er små detaljer som den puten, glidelåsen og oppbevaringsposen. Og: prisen.

Jeg fant Troller Iglo i en butikk i nærhten av her jeg bor, til 1398.

Noen som har denne, eller som har noe interessant å si om den?
Det står på nettsiden at med en forlengelsesbit kan den brukes helt opp til 6 års alder.

http://www.rudo.no/nettbutikk/vinterposer/troller-iglo-vinterpose-0-2-ar-brun?vmcchk=1
 
Det stemmer det ang Troller Igloo og Voksi Urban...
Så der kan du spare noen kroner hvertfall :)Vi har voksi urban til jente, men blir det gutt, så får vi selge og kjøpe en troller igolo istedet. Godt det er jul 1 mnd før knøtt kommer... :)
 
Back
Topp