voksi urban

Ønsker<3

Elsker forumet
noen andre som har hatt problemer med den? er tredje gangen jeg må få ny nå pga at glidelåsen ryker:S er mektig lei av å levere den inn nå så tenkte jeg skulle spørre imorgen om jeg kan få en annen pose, tror dere det går?

Ikke hatt no problemer med den[:)]

er ikke det att glidelåsen ryker fordi vi drar i det.. men den bare rakner liksom.. sånn som nå så hadde den ligget i et skap i føere mnd uten å bli brukt, når jeg tok den fram så var glidelåsen rakna IGJEN:S

Har kommet ny type glidelås nå. 

ORIGINAL: Håperinderlig..

Anbefaler Aro Arctic dunpose istedet. Vi kjøpte først urban, men glidelåsene ble ødelagt og vi synes posene var stive.

fikk du ny da når glidelåsen ble ødelakt?

ORIGINAL: Miss lilla

Ikke hatt problemer, men så drar jeg ikke brutalt i den[8D] skjønner ikke hvordan man skal klare å ryke den[8|]

Sign!!

Kjenner mange flere som har hatt samme problemet, men nå skal de posene ha fått ny glidelås..! :)

ORIGINAL: Cinnamon*

Kjenner mange flere som har hatt samme problemet, men nå skal de posene ha fått ny glidelås..! :)

ja dei sa de på butikken sist jeg fikk ny at dei hadde skifta glidelås levrandør, men de ble vist ikke noe bedre da siden min er ødelakt igjen:S

Vi fikk nye poser, men når de også ble ødelagte i glidelåsen, så gadd vi ikke mer, og kjøpte et annet merke. Er knallfornøyd!

Jeg hadde tenkt til å kjøpe den, men så sa damen i butikken at de hadde fått MANGE reklamasjoner pga glidelåsen ja. Så er nok et vanlig problem på de posene. Kjøpte heller Oldenwaller jeg. Den hadde de ikke fått noen reklamasjoner på.

Back
Topp