voksi urban

filledokka

Glad i forumet
Etter foreldre og barns test av vogn poser, har veldig mange kjøpt voksi urban fordi den kom best ut i test.
Et lite råd til dere som enda ikke har kjøpt pose. Ikke kjøp den. kjøp voksi classic. den er definitivt best, lettest å bruke og varmest!
Hilsen en barnehage tante som er litt sur på foreldre og barn pga dårlig test resultat!

ORIGINAL: alruto

Eller kjøp av meg,jeg syr[8D]

Blir det like dyrt? [8D]

Alruto er veldig flink :)) Ikke var det spesielt dyrt heller :)

Voksi Urban posen er jo bare helt fantastisk! Den er kjempevarm og god! Anbefaler den på det varmeste! [;)]

ORIGINAL: PetuniaPickleBottom

Voksi Urban posen er jo bare helt fantastisk! Den er kjempevarm og god! Anbefaler den på det varmeste! [;)]

jeg kjøpte urban fordi jeg syns glidlåsen er fantastisk!

orket ikke tanken på å knyte masse tråder på en vill 1 åring.. kanskje alle barna i bhg ligger i ro når det skal legges, men jeg trodde ikke mitt barn ville gjøre det, og jammen hadde jeg rett [8D]

voksi urban <3 (jeg har den brune [8D])

sign!

Vi og har Uraban, fikk den til lenge før testen! Hvorfor er ikke den opptilmal hi? Hva er så upraktisk med den i forhold til barnehage bruk?

Den er jo kjempe god, varm og lun! Ikke snorer som er farlig jo mini, og helt genialt at du kan ta vekk
pigvin puta! Litt gulp, vips bare vask :)

ORIGINAL: råsadåsa

jeg kjøpte urban fordi jeg syns glidlåsen er fantastisk!

orket ikke tanken på å knyte masse tråder på en vill 1 åring.. kanskje alle barna i bhg ligger i ro når det skal legges, men jeg trodde ikke mitt barn ville gjøre det, og jammen hadde jeg rett [8D]

voksi urban <3 (jeg har den brune [8D])

har jo både voksi urban og voksi classic på barn i barnehagen. og de som sover i urban må ha tjukk ulldress i posen nå. de med voksi classic sover bare i tynt ulltøy. snorene er genialt for du kan stramme akkurat som du vil. urban er veldig åpen i toppen og ganske stiv. og glidlåsene henger seg fast i alt mulig hele tiden. det tar meg like lang tid å legge barn i voksi urban som voksi classic. sprelske barn fins det alltid noen av, men har ingen problem med å legge de i voksi classis.

ORIGINAL: Mummyme

Vi og har Uraban, fikk den til lenge før testen! Hvorfor er ikke den opptilmal hi? Hva er så upraktisk med den i forhold til barnehage bruk?

Den er jo kjempe god, varm og lun! Ikke snorer som er farlig jo mini, og helt genialt at du kan ta vekk
pigvin puta! Litt gulp, vips bare vask :)

den er ikke like varm og lun. det er vankelig å få barna god nok ned i posen og snørt godt nok igjen til at den ikke blir for åpen i toppen. snorene på voksi classic er ikke farlig så lenge man fester de riktig. og gulpepute er det i voksi classic oxo..

Mi ligger bare i stømpis og body i sin pose.. glo varm hun da..

Jeg elsker det og syns den er mye bedre en classic den har niesen min og så mye surr og tull :)

Men men smaken er så baken..

Har heller ikke sett at den var best i test :P

ORIGINAL: Emsn

Mi ligger bare i stømpis og body i sin pose.. glo varm hun da..

Jeg elsker det og syns den er mye bedre en classic den har niesen min og så mye surr og tull :)

Men men smaken er så baken..

Har heller ikke sett at den var best i test :P

men alle jeg kjenner som jobber i barnehage, og det er en del liker iallefall ikke å ha den i barnehagen. Vi liker voksi classic best...

kjøpte urban i går jeg.. i sverige...grå[:D]

Herregud... La nå folk få kjøpe det DE vil[8|] Jeg har den posen te snuppa mi og ho er god og varm [;)]

ORIGINAL: Søtnos*

Herregud... La nå folk få kjøpe det DE vil[8|] Jeg har den posen te snuppa mi og ho er god og varm [;)]

herregud det var bare ment som et tips..

Vel jeg har jobbet i bhg i 13 år og jeg har selv Urban til min datter så er ikke enig med deg i den der...Det er en bra pose!

Når du skriver at den ikke er bra nok og varm så synes jeg det er rart! Snakker du for alle som jobber i bhg eller?

sign!

Back
Topp