Voksi salg

Bkno1399770

Første møte med forumet
Hei dere! Vi skal gå for Voksi vognpose, og akkurat nå er det 20% avslag på den vi ønsker oss. Vi skal også kjøpe carry me bære bagen.
Spørsmålet er om noen har erfaring med om man burde vente til Black friday, og om det blir bedre salg da?
Takk på forhånd!

Spørs når du har termin, men jeg har funnet Voksi Urban på 40%, Explorer på 40% og Carry me med 400kr rabatt på ulike tidspunkt. Dette har typisk vært ved januar/februar-salg når vintersesongen nærmer seg slutt. Hvis du har termin før det så vet jeg ikke. Usikker på om akkurat disse vinterproduktene får noe høyere prosent nå rett før vinteren.

Spørs når du har termin, men jeg har funnet Voksi Urban på 40%, Explorer på 40% og Carry me med 400kr rabatt på ulike tidspunkt. Dette har typisk vært ved januar/februar-salg når vintersesongen nærmer seg slutt. Hvis du har termin før det så vet jeg ikke. Usikker på om akkurat disse vinterproduktene får noe høyere prosent nå rett før vinteren.
Takk for svar! Terminen er i januar, så tror jeg må få kjøpt det før det ☺️

Takk for svar! Terminen er i januar, så tror jeg må få kjøpt det før det ☺️
Da hadde jeg nok slått til på 20%☺️ Men dobbeltsjekk at prisen du får 20% på nå er like lav som den har vært historisk. Noen ganger setter de opp prisen 2-300 kr, før deretter å gi «rabatt». Da sparer du ikke mange kronene likevel…

Back
Topp