Voksi-pose eller saueskinnspose?

Theresitah

Første møte med forumet
Hei!=)
Min første tråd noensinne! :p
Jeg venter mirakel nr.2 i slutten av januar, og bor i Nord-Norge. Er så i tvil om vi skal kjøpe Voksi-pose eller saueskinnspose (kjenner til et pelsstudio som lager på bestilling) til å begynne med? Har forøvrig sett litt på Bozz sin pose også. Her jeg bor kan det bli veldig kaldt, men blir vel neppe så mye trilling i begynnelsen mtp på bade en liten nyfødt baby og været.
Hva tenker dere? Voksi, og bytte til sommerdyne inni den når det blir varmere? Eller først saueskinnspose og så voksi senere?
 
Hei , og velkommen!
Her har jeg kun brukt saueskinn og hjemmestrikket ullpose til nr.1 og saueskinn og saueskinnspose til nr.2. Har heldigvis tatt godt vare på saueskinnsposen så blir nok brukt den til lille nr.3. Saueskinn er flott for barnet å ligge på på sommeren også, ettersom det blir luftig under ungen. Blir ikke klam og svett. Sverger till ull jeg ja!
 
Jeg og liker saueskinnspose best. Fikk til nr 1, og venter nå nr 4 som også skal bruke den. Er veldig fornøyd med ull.
 
Om vinteren bruker jeg lammeskinn og voksi urban eller lammeskinnspose, sen vår og tidlig høst bruker jeg lammeskinn og dyne, om sommeren bare dyne eller teppe. Funker bra. Men jeg bor på vestlandet da...
 
Vi skal bruke saueskinnspose :) vant en easygrow lite vognpose I går, så kommer nok til å bruke den om våren.
 
Back
Topp