Voksi move

minni89

Glad i forumet
Septembergull'17
Har fått låne en voksi move bilstolpose, denne har ikke vært vasket før, og jeg lurer på om den så mye mer "slitt" ut etter vask? Noen som har prøvd? [emoji4]

Vasket vår flere ganger. Gikk helt fint. Milo, 30 grader finvask og tørketrommel med masse tennisballer. Men forbered deg på at tørkeprosessen er nitidig arbeid. For hver gang trommelen stopper må du ta ut posen, riste den godt og tromle videre. Helt til du er sikker på at den er 100% tørr[emoji4]

Vasket vår flere ganger. Gikk helt fint. Milo, 30 grader finvask og tørketrommel med masse tennisballer. Men forbered deg på at tørkeprosessen er nitidig arbeid. For hver gang trommelen stopper må du ta ut posen, riste den godt og tromle videre. Helt til du er sikker på at den er 100% tørr[emoji4]

Ahh, takk [emoji4][emoji4][emoji4][emoji4]
Har vasket alle våre vognposer i maskinen, men blir så nervøs når det ikke er mitt [emoji28][emoji85]

Jeg har også vasket den, vasket ulldelen på ullprogram med milo og hang den opp etterpå. Dundelen på finvask med milo også i tørketrommelen etterpå. Jeg synes ikke den ser mer slitt ut nå :)

Hm.. Har bare lufta voksi urbanen vi har.. Tørr ikke vaske den selv [emoji85] noen som har vasket den med godt resultat? [emoji14]

Hm.. Har bare lufta voksi urbanen vi har.. Tørr ikke vaske den selv [emoji85] noen som har vasket den med godt resultat? [emoji14]
Jeg har vaska voksi city uten problem. Bare godt med tromling etterpå så var den som ny:) (den så helt for j**** ut når den kom ut av vaskemaskinen, da kjente jeg at jeg fikk høy puls:p)

Jeg har vaska voksi city uten problem. Bare godt med tromling etterpå så var den som ny:) (den så helt for j**** ut når den kom ut av vaskemaskinen, da kjente jeg at jeg fikk høy puls:p)
Hm.. Spørs om jeg skal tørre og gjøre det likavel da [emoji85][emoji28]
Er vel bare overdelen(dyna) som kan trommles på urban tror jeg, så må vel tørke den hengende/liggende madrassen

Åja, ikke noe problem. Bare man ikke glemmer å IKKE tørketromle delen med ull[emoji1]

Back
Topp