Voksi Classic

Ryvita

Gift med forumet
Februarlykke 2016
Novemberlykke 2020
Noen som har erfaring med voksi classic?

Har fått en voksi classic fra et søskenbarn, posen er nok sikkert kjøpt for 4-5 år siden tipper jeg, men ser fin ut. Har tatt av trekket og vasket det. Innerdyna står det at må renses, så tar ikke sjansen på å vaske den i maskina.. Men går kanskje greit å lufte den godt, og la den henge ute ei stund i minusgrader?

Står at innerdyna er av ull, hva er deres erfaring ift om posen er varm nok til de kaldeste dagene?

Noen som har erfaring med voksi classic?

Har fått en voksi classic fra et søskenbarn, posen er nok sikkert kjøpt for 4-5 år siden tipper jeg, men ser fin ut. Har tatt av trekket og vasket det. Innerdyna står det at må renses, så tar ikke sjansen på å vaske den i maskina.. Men går kanskje greit å lufte den godt, og la den henge ute ei stund i minusgrader?

Står at innerdyna er av ull, hva er deres erfaring ift om posen er varm nok til de kaldeste dagene?

Å dette er den beste posen du kan få i mine øyne. Lette lenge etter 1 selv :)
Jobbet mange år i barnehage og dette var posen alle brukte. Også når barna sov ute i -10 var de aldri kalde!

Litt forsiktig med å vaske det inni da jeg har hørt det kan krympe og ikke passe like godt. Så ja rens eller luft :)

Gleder meg sykt mye til å trille min lille jente rundt i denne :)

Å dette er den beste posen du kan få i mine øyne. Lette lenge etter 1 selv :)
Jobbet mange år i barnehage og dette var posen alle brukte. Også når barna sov ute i -10 var de aldri kalde!

Litt forsiktig med å vaske det inni da jeg har hørt det kan krympe og ikke passe like godt. Så ja rens eller luft :)

Gleder meg sykt mye til å trille min lille jente rundt i denne :)
Å, så bra! :) Var litt skeptisk siden det ikke er av de "nymotens" vognposene, men er jo ulldyne inni, så skulle jo tro at den holder mini varm :)

Den er veldig varm. Holdt godt varmen til storebror.
Jeg skulle vaske den i dag, men ser at den må renses... Lurte på å legge den i frysern eller henge den ut... Skal få svigersøster å sy nytt trekk, syns det er litt kjedelig. Er en gammel pose på sikkert 8år +

Jeg kjøpte den til eldstemann for 5 år siden. Og gleder meg til å bruke den igjen. Han sov ute i -10 og holdt seg god og varm. Syns den er praktisk da barnet vokser med posen uten noe ekstra deler og dill.
Jeg brukte den også mye i pulk på skitur til han var ca 3,5 :)

Har også vasket trekket, dyna har jeg lufta ute nå som det er så kaldt. Jeg mener det holder hvertfall ;)

Jeg skulle vaske den i dag, men ser at den må renses... Lurte på å legge den i frysern eller henge den ut... Skal få svigersøster å sy nytt trekk, syns det er litt kjedelig. Er en gammel pose på sikkert 8år +

Å henge ut er like greit, her er det jo faktisk 12 kalde og litt vind, så mer effektivt enn fryseren :)

Så bra at den er varm :) Jeg har ikke så stor fryser at jeg får hele dyna inni tror jeg, må isåfall ta ut skuffene med innhold.. :p så utelufting/frysing får holde :)

Å henge ut er like greit, her er det jo faktisk 12 kalde og litt vind, så mer effektivt enn fryseren :)
Her var det jo også -16 grader i helga, og perfekt for frysing av dyner og puter.. Men fikk posen i dag, og nå er det 0 grader og våt snø, typisk :p Får nesten håpe at det blir en dag med skikkelig kaldt igjen snart så jeg får lufta posen orntlig ;)

Den jeg hadde var 15 år. Like god!! Bare ikke så pen :p Sydde nytt trekk til den da. Men jeg vaska faktisk på ullprogram i maskina jeg altså. Gikk fint:) Men ville nok ikke gjort det hvis den var nyere.. Følte det bare ikke var så mye å tape om den skulle bli ødelagt. Eneste minuset med den var at den var stor til den vogna vi har. Så det ble ny og annen pose denne gangen.

Takk for tips. Har lurt på hvordan folk har gjort det mtp. vasking. Jeg har også en voksi classic som vi kjøpte til frøkna for fem år siden. :) Den var super! ;)

Brukte den til førstemann og elsket den :) Har den samme fremdeles. Brukte samme pose fra nyfødt til han sluttet å sove på dagtid, fantastisk allsidig pose. God og varm :) Skulle nesten tro jeg jobbet for Voksi, men det gjør jeg ikke ;)

Back
Topp