Voksi classic

☆ Lilletrille ☆

Lykkelig mamma
♡Junigull 2016♡
Noen som har denne? :)
 
Vi har den. Jeg liker faktisk knyteløsningen, men posen er alt for varm for klimaet her på vestlandet. Bor du et sted med kalde vintre er den nok veldig mye bedre. Du slipper å kjøpe varme vinterklær i alle fall, trenger ikke ytterklær til et barn som skal i en slik...
 
Vi har den. Jeg liker faktisk knyteløsningen, men posen er alt for varm for klimaet her på vestlandet. Bor du et sted med kalde vintre er den nok veldig mye bedre. Du slipper å kjøpe varme vinterklær i alle fall, trenger ikke ytterklær til et barn som skal i en slik...
Vi bor på østlandet :) de sover i vogn i bhg i sånn hus som er tett men samtidig mellomrom mellom planker og ett gitter så de får luft :)
 
Det er en super pose. Men på flere av de som har den i vår bhg har trådene røket.
 
Høres jo bra ut :) selv om trådene ryker. Noen flere som har noe å si om den? :)
 
Veldig fornøyd, men den er for varm å bruke før det er minusgrader for mine barn. Superdeilug og myk, fantastisk vinterpose til kalde dager:)
Godt å høre :D
 
Jeg skal ha den til nestemann.
Voksi classic mini med bæreplate.
 
Vi bor på østlandet :) de sover i vogn i bhg i sånn hus som er tett men samtidig mellomrom mellom planker og ett gitter så de får luft :)
Helt sikkert en super pose på østlandet. Posen er deilig i seg selv, men den krever minusgrader som vi ikke har her i havgapet.
 
Helt sikkert en super pose på østlandet. Posen er deilig i seg selv, men den krever minusgrader som vi ikke har her i havgapet.
Det er sant :) valgte city jeg for de snorene så komplisert ut og tenker jo på de i bhg som skal drive med den :p
 
Back
Topp