*Benedicte*
Mamma til 2
er det noen som har det? og vet om den er mye mindre enn vanlig classic? (har smaaal vogn)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: alruto
Jeg syr mini voksier[:D]Se i bloggen min[:)]Tror den ligger under "voksi til bagvogner"
http://alrutosyr.blogspot.com/
ORIGINAL: *Benedicte*
Jeg syr mini voksier[:D]Se i bloggen min[:)]Tror den ligger under "voksi til bagvogner"
http://alrutosyr.blogspot.com/
men hvordan dyne er det i den da?
tenkte meg nemlig voksi classic fordi den ulldyna er så varm, og ville helst ikke ha dun pga allergi i familien
Jeg bruker thermodyner,eller tynne sommerdyner..(vinterpose og sommerpose)
ORIGINAL: moccamor
Jeg har !! Og har vært kjempefornøyd! Selv har vi emmaljunga city cross og syns den er passelig både til bag og sportsdel. Det var jo iskaldt i vinter, men den holdt mini god og varm. Anbefales av meg iallefall!
Forskjellen jeg ble forklart var at classic kan brukes opptil 6 år og mini til 4 år(tror eg sånn ca iallefall). Men strengt tatt er del vel ikke noen som bruker vogn og voksipose når de blir så gamle...?!
Løp og kjøp [;)]
Jeg har !! Og har vært kjempefornøyd! Selv har vi emmaljunga city cross og syns den er passelig både til bag og sportsdel. Det var jo iskaldt i vinter, men den holdt mini god og varm. Anbefales av meg iallefall!
Forskjellen jeg ble forklart var at classic kan brukes opptil 6 år og mini til 4 år(tror eg sånn ca iallefall). Men strengt tatt er del vel ikke noen som bruker vogn og voksipose når de blir så gamle...?!
Løp og kjøp [;)]
du har ikke tilfeldigvis et bilde av den i bagen?
Løp og kjøp [;)]
du har ikke tilfeldigvis et bilde av den i bagen?
Nei har tilfeldigvis ikke det.... lenge siden vi la vekk bagen nå, og har ikke brukt posen siden tidlig vår så har heller ikke i sportsdelen akkurat nå...sorry! Kan du ikke ta en tur i butikk hvor de selger og få det demonstrert hvordan det vil passe i din vogn?