Voksi bilstolpose

Bokstavkjeks

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Desemberskattene 2014
Sommerfuglene 2017
Hvor lenge "varer" de? Har en liggende fra forige mann, og har termin i juni igjen og lurer på om denne kan passe til vinteren til den nye baby? Grunnen til at jeg lurer er fordi jeg kjenner noen som egentlig trenger nå, men jeg vil ikke låne bort fordi jeg vet da får jeg den ikke tilbake hel og pen.. hva tror dere?
 
Vi brukte vår fra februar til april ca... da var det veldig lite plass så tviler på at den hadde vart mer enn 1-2mnd til... men den er veldig fin å ha i vognbagen da :D
 
Vi brukte vår fra februar til april ca... da var det veldig lite plass så tviler på at den hadde vart mer enn 1-2mnd til... men den er veldig fin å ha i vognbagen da :D
Så burde jeg gi den bort?
 
Min er født i juli og jeg kjøpte til han på vinteren :) brukte den hvertfall frem til januar, da byttet vi sete
 
Jeg hadde nok beholdt den :) kan fort få bruk for den selv den første vinteren. Kommer jo litt ann på babyen hvordan h*n vokser og hvordan sete man velger. Jeg fikk gutten min i desember og brukte den til vinteren var over.
 
Min er nå 5 mnd og vi bruker bilstolposen. God plass enda.
 
Fikk baby i juni selv, og kjøpte Voksi bilstolpose i desember. Brukte den hele vinteren.
 
Om de som trenger den nå ikke hadde behandlet den pent hadde jeg uansett om den passet eller ikke, ikke lånt den bort.

Kan ikke folk respektere andres ting så får de ikke låne ting av meg. Samme går andre veien fra min side, jeg er "livredd" for ting jeg låner, uansett om det er en vare til 50 kr eller 5000kr

Kan jo hente mini blir liten, så da kan det jo hende at den passer :)
 
Blir å beholde den selv:) har en liten følelse at jeg får brukt den ihvertfall par mndr å da er det kjedelig å ikke ha den selv når vinteren kommer:)
 
Back
Topp